Obserwatorzy

środa, 16 maja 2012

Kontynuacja bloga,założenie nowego.

HEJ :)
Miałam zacząć od razu od postu z recenzją,jednak lepiej zaczynać od początku,tak więc,mimo iż jest to kontynuacja mojego wcześniejszego bloga http://margaritaaa.blog.pl/ wypadałoby się przywitać :) więc jak najbardziej witajcie kochani :) Z powodu trudności i ograniczenia jakie napotkałam w tworzeniu bloga na onecie, (blog jest ten sam,zmieniłam tylko adres :)) postanowiłam założyć go tym razem na ... i tak już wysławionym blogspocie.
Od teraz aż do końca moim adresem blogu będzie ten : http://margaritkaaa.blogspot.com/
Mała zmiana a cieszy :)
Mam nadzieję,że będzie ze mną,będziecie mnie wspierać,odwiedzać,czytać,oraz komentować moje wpisy. Będzie sporo o moich ulubionych kosmetykach,książkach które moim zdaniem warto przeczytać o tych które przeczytałam i do których więcej nie powrócę również,na dokładkę może troszeczkę o mnie ;) Zapraszam i życzę słonecznego,spędzonego w doborowym towarzystwie dnia :)

1 komentarz:

  1. Witaj Gosia:)
    Zapraszam i do mnie:)
    http://szkatulka-ziuzia21.blogspot.com/
    Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...