Obserwatorzy

poniedziałek, 21 maja 2012

Moja współpraca - Sudomax

Witajcie dziś rano dostałam wiad.o przesyłce,sądziłam że dotrze dopiero za perę dni a tu proszę niedawno listonosz zawitał z przesyłką w której znalazłam Sudomax :)
Producentem Sudomaxu jest firma Sudopharma.


W przesyłce było 5 próbek i jedno pełne opakowanie kremu 55g.które jest dopiero wprowadzane na rynek. Póki co możemy kupić Sudomax 110g.
Więcej o produkcie możecie przeczytać tu,zapraszam :
http://www.sudomax.pl/

Cena tego produktu jest niższa o 4-6zł w porównaniu do podobnych kremów tego typu jakie możemy spotkać na rynku,czyli Sudocremu.
Prócz próbek dostałam również parę informacji i list za który serdecznie dziękuję :)

Krem sudomax jest kremem na bazie cynku,w konsystencji i zapachu jest identyczny jak Sudocrem.
Tu nie opieram się na wyczytanych wiadomościach lecz na swoich obserwacjach,gdyż powstrzymać się nie mogłam by trochę wypróbować :)
Oczywiście głębsze informację na temat co ja sądzę o tym produkcie podam Wam gdy przetestuję.
Produkt nawet użyję dla swojego maleństwa zamiast Sudocremu jaki do tej pory używaliśmy,mam nadzieję że okaże się świetny,ponieważ jest o wiele tańszy,a każda mama wie jak szybko się takie kremu zużywają przy małych dzieciach i ich pupkach :D

Sudomax oprócz tlenku cynku zawiera olej ze słodkich migdałów,pantenol,glicerynę,lanolinę oraz naturalny olejek lawendowy.
Nie zawiera parabenów,alkoholu benzylowego,sztucznych kompozycji zapachowych ani PEG-ów.

Sudomax jest kremem zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych,jest hipoalergiczny i antybakteryjny.
Niestety nie mogę nigdzie doczytać,czy można go stosować od pierwszych dni życia,ale spokojnie moja ciekawość już zadała producentom Sudomaxu to pytanie,więc na pewno niedługo Wam o tym napiszę :)  z mojego punktu widzenia,sądzę że można gdyż nie zawiera substancji uczulających.

Z miłą chęcią go przetestuję,jeśli będę mogła to próbką obdaruję również moją przyjaciółkę, która ma dość problemową skórę swojego maleństwa,zużywa dużo podobnego typu na rynku i sądzę,że to może być strzał w dziesiątkę.
Produkt jest na prawdę o wiele tańszy,póki co nie zauważyłam różnic podstawowych typu konsystencja czy zapach,choć wydaje mi się,że ten się troszeczkę lepiej rozprowadza,ale jak napisałam przetestuje i za parę dni powiem Wam co sądzę dokładnie o tym produkcie,jeśli chcecie doczytać więcej zapraszam na ich stronę :
http://www.sudomax.pl/

Firmię Sudomax pragnę bardzo podziękować za zaufanie względem mojej osoby i za wspólną współpracę.
O tj firmie wcześniej nie słyszałam,jednak mam nadzieję,że produkt się sprawdzi,w moim przypadku byłoby to bardzo wskazane :)
Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. Szybko dostałaś tę przesyłkę:)
    Miłego testowania:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie w szoku byłam,dziś rano czytam wiad.że dziś wysłali a tu po południu już jest :)
    Poczta Polska działa w niektórych przypadkach zaskakująco szybko :) dziękuję bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo ja też dziś zrecenzowałam sudomax:) wielki plus dla niego

    OdpowiedzUsuń
  4. musi być bardzo fajny ♥ a co do z czerni na blond aż takich experymentów nie robię ale ale z czerni na ciemny brąz farbami zeszłam w rok :) gdzieś 6-7 farbowań ;) da się ? da :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście,że się da :)
    Takich eksperymentów nie robisz powiadasz,hm...chyba tylko ja na takie szalone pomysły potrafię wpaść ;)
    Ja dziś sudomax stosowałam trochę u maluszka a teraz czas na mnie ale konsystencja super :) Mamy krem podobnego typu i się wogóle nie chce ładnie rozsmarować a tu proszę :) chyba go zaczynam lubić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...