Obserwatorzy

środa, 6 czerwca 2012

Gosiaczkowa biżuteria :)

Hej hej siemanko słońca :O)
Dziś dość nie codzienny post,chciałam troszeczkę urozmaicić,więc dziś post poświęcony mojej biżuterii
Mam nadzieję,że taka forma troszeczkę o czymś innym również Wam się spodoba ;)
Ślę buziaki i zapraszam do komentowania :***

A oto co Gonia chowa w swych pudełeczkach ;)
Za dużo tego nie będzie,ponieważ ja nie segreguję biżuterii,są tam tylko rzeczy w których chodzę lub które mają dla mnie wartość sentymentalną.






To wszystko względem Gosiaczkowych skarbów jak Wam się podoba ? :O)

8 komentarzy:

  1. Gonia odkąd pamiętam była "sroczką" a biżuterii miała po uszy:)Kolczyki z F&F są cudne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :) Oj tak :) Pasków i wszystkiego :) Ale ostatnio wyrzuciłam wiele aż mi teraz szkoda jak sobię przypomnę moje wahania głupoty ale cóż bywa i tak :) kolczyki z F&F to akurat ostatni majowy prezent od mojej kochanej sist :) również je lubię:)

      Usuń
    2. Oj ma ma i to jaki :)

      Usuń
  2. Świetny masz blog wiesz?:)Na pewno będę tu częściej zagladać :)!PS.Obserwujemy?buziaki:*!

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie śliczności i ja też jestem sroczką :d :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam Cię na mojego bloga na moje pierwsze rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...