Obserwatorzy

poniedziałek, 25 czerwca 2012

Krem Ziajka - Recenzja

Pewien czas temu skusiłam się na ten krem robiąc zakupy w mojej aptece,przypomniało mi się,że polecała mi go kiedyś moja przyjaciółka,za dużo się jednak nie spodziewałam szczególnie za taką cenę,a tu proszę jakie miłe zaskoczenie zapraszam Was drogie Pani dziś na recenzję kremu na który moim zdaniem warto zwrócić uwagę szczególnie mając w domu jakąś małą dziecinę ;)


Skład :
Aqua, Paraffinum Liquidum, Cera Microcristallina, Paraffin, Glycerin, Helianthus Annuus Seed Oil, Sorbitan Sesquioleate, Ceresin, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Ethyl Linoleate, Ethyl Oleate, Ethyl Linolenate, Magnesium Sulfate, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Methylparaben, Ethylparaben, Parfum, Coumarin, Geraniol, Alpha-Isomethyl Ionone, Linalool, Cinnamyl Alcohol, Limonene.

Działanie :
Doskonale nawilża, chroni przed utratą wody oraz delikatnie natłuszcza skórę.
Wzmacnia funkcje ochronne naskórka.
Wpływa kojąco na podrażnienia, szczególnie w miejscach narażonych na otarcia.
Łatwo się rozprowadza i dobrze wchłania.
Nie zawiera barwników i alkoholu.

Dawkowanie :
Po kąpieli lub przed spacerem nanieść na skórę niewielką ilość kremu.

Konsystencja :
Typowo kremowa :) miła w użyciu :)



Cena: 4,49zł za 50ml.kremu :)

Moja opinia :
Krem ma bardzo przyjemny zapach,z rozprowadzaniem jako takich większych problemów nie ma, choć wiadomo jest to krem więc więc musimy użyć trybu: rozcieranie ;)
Stosowałam ten krem i stosuję nadal jako krem dla mojego synka,czy to jako krem do twarzy,do ciała,czy do pupy sprawdza się rewelacyjnie,dobra alternatywa dla tych droższych które do tej pory używałam typu Oilatum choć wiadomo tamtego nie przebije.
U siebie stosowałam go na szyję,dekolt i sporadycznie jako zastępstwo żelu do biustu,jest bardzo dobry,nie przetłuszcza,dobrze się wchłania,warto go mieć w swej kosmetyczce pielęgnacyjnej :)
Czy zakupię ? Z całą pewnością nie raz :)

Moja ocena: 6/6

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Polecam :) do twarzy może nie ale do ciała do pośladków go kocham zapomniałam dodać :)

      Usuń
  2. Ziaja czesem bardzo pozytywnie potrafi zaskoczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze wiedzieć jak skończę smarować synka oilatum to mu kupię ziajkę ;_)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jutro wybieram się do sklepu firmowego ZIAJA w Rzeszowie,już zacieram ręce na zakupy,bo ZIAJA ma na prawdę dobre produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też jestem z niego zadowolna. Smaruje nim mojego krasnala ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...