Obserwatorzy

piątek, 8 czerwca 2012

Shopping :) plus przesyłka od Szkatułki :*

Dziś pokażę Wam tak po krótce na co się skusiłam i co zamówiłam w mojej aptece internetowej :)
Niedawno odebrałam zamówienie,dziś również wracając ze spacerku z synkiem dostrzegłam w skrzynce małą karteczkę zostawioną przez listonosza,iż mam się zgłosić na pocztę po przesyłkę a do zamknięcia nie cała godzina,ale zaczełam popinać z małym i mam ją mam dziękuję :*

Dzisiejsze zakupy :

Od lewej :
Vitana Acne spirytus salicylowy kosmetyczny z aloesem
Kapsułki Dermogal A+E (rybki :))
Ziajka krem do pielęgnacji dzieci i niemowląt
Balsam do paznokci 2x5
Żel pod oczy ze świetlikiem i herbatą Flos-lek
Zamówienie złożyłam troszeczkę większe,jednak reszta już dla mojego małego szkraba więc nie będę opisywała :)

I list nadesłany przez Justynkę z blogu Szkatułka :
http://szkatulka-ziuzia21.blogspot.com/

Z wygranej "Podaj dalej z Golden Rose" eyeliner :
http://szkatulka-ziuzia21.blogspot.com/2012/05/podaj-dalejgolden-rose-przesyka.html


15 komentarzy:

  1. Dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosia,Ty to masz manię zamawiania w sklepach internetowych,czyż nie prawda?:P
    Mam nadzieję,że eye-liner będzie Ci służył:):*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cholera 4 raz piszę ten komentarz nie chce się wgrać, niestety nie wiem czy to mania,czy raczej konieczność. U nas w mieście z asortymentem krucho niestety. Nie wiem czy będzie mi służył,ponieważ mam jeden z Elfa a ja eyelinerów nie używam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem skarbie na pewno się przyda choćby na prezent bardzo mi się podoba,dam go siostrze a jak nie będzie chciałą to sobię zostawię na jesień bo bardzo ładne kreski robi.

      Usuń
    2. Jest Twój,a co z Nim zrobisz,to i tak będzie dobrze:):*

      Usuń
  4. oo ja zazdroszcze Ci eyelinera :D
    nie masz co z nim zrobic oddaj mi chetnie przyjme
    mi sie przyda ;p :D hehe
    i daj znac jak Ci sie sprawdzil balsam do paznokci
    pozdrawiam ! :) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eyeliner zapewne powędruje do mojej siostry kochanej,a co do balsamu dam znać na opakowaniu jest napisane,że efekty widać już po tygodniu stosowania zobaczymy,w sumie firma dobra (ta sama co wyprodukowała Tisane więc i ten ich produkt może okaże się rewelacyjny). Również pozdrawiam :)

      Usuń
  5. fajny ten eyeliner :)

    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie: diety i fitness Zapraszam na www.bycidealna.blogspot.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wpis z całą pewnością zajrzę :)

      Usuń
  6. Interesuje mnie ten balsam do paznokci, czekam na recenzję:) Zapraszam do mnie na rozdanie: http://kosmetyczne-pokusy.blogspot.com/2012/06/rozdanie-z-annabelle-minerals.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok zaczynam kurację tym balsamem :) zobaczymy czy w tydzień kondycja paznokcia się poprawi,za tydzień wstawię recenzję :) Pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...