Obserwatorzy

piątek, 15 czerwca 2012

Współpraca - Kolagen Colway

Witam kochane Drogie Panie :)
 Kiedyś wspominałam Wam o współpracy z firmą Kolagen Colway, zainteresowanych zapraszam :
http://margaritkaaa.blogspot.com/2012/05/moja-nowa-wspopraca-kolagen-colway.html
Pare dni temu otrzymałam produkty firmy Kolagen Colway w ramach właśnie naszej wspólnej współpracy.
Przesyłka była od Pana Piotra Piwowarskiego reprezentującego firmę,któremu pragnę serdecznie podziękować za życzliwość,za zaufanie,i za takie rzetelne podejście do wspólnej współpracy pozdrawiam serdecznie i dziękuję ;)
Wraz z Panem Piotrem,a zasadniczo to pomysł Pana Piotra i dzieło naszych wspólnych miłych negocjacji :) postanowiliśmy zacząć całą serię testowania produktów firmy Kolagen Colway,tak abyście Drogie Panie mieli omówioną i rzetelnie zrecenzowaną całą gamę produktów.
Ja mam nadzieję,że spodoba Wam się ten pomysł ja się nie mogę doczekać i jestem szczególnie ciekawa jak te produkty działają,bo troszeczkę dobrego na ich temat słyszałam,ale nigdy nie miałam przyjemności ich stosować.
Myślę,że i Wy co nieco na tej współpracy skorzystacie,ponieważ dla Was jako moich kochanych czytelniczek,czy też subskrybentek będzie rabat 20 % i będzie to rabat dla każdego klienta nie dla pierwszych paru osób,odpowiedni kod Wam oczywiście podam i będzie On również umieszczony w widocznym miejscu na moim blogu,ale o tym wszystkim Wam oczywiście jeszcze napiszę.
Oto co było w paczuszce :

Żel do mycia twarzy 250ml. :
 http://www.kolagencolway.com/kolagen-kosmetyki/26-kolagenowy-zel-do-mycia-twarzy-250ml.html
Który nie dość,że był testowany dermatologicznie to co najważniejsze nie był testowany na zwierzętach i za to już ma u mnie duży plus ;)


Tonik Natural Collagen 125ml. :
http://www.kolagencolway.com/kolagen-kosmetyki/23-tonik-natural-collagen-125ml.html
Jest to delikatny tonik do twarzy, który łagodzi podrażnienia oraz intensywnie nawilża ja jestem go bardzo bardzo ciekawa :)

Ja od jutra zaczynam stosowanie tych produktów i mam nadzieję,że na produktach się nie zawiodę i będą tak dobre jak się o nich opowiada,w końcu dobroczynne właściwości kolagenu są chyba doskonale każdej Pani znane ;)
Niebawem więcej o współpracy,o żelu i o toniku które teraz będę stosowała.
Was zapraszam do zapoznania się z firmą Kolagen Colway i jej ofertą.
http://www.kolagencolway.com/
Może któraś z Pań już stosowała te produkty ?
I może podzielić się swoją opinią na ich temat ?
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za kolejny dzień coraz liczniejszych odwiedzin mojego bloga buziaki dla Was piękne :***
Pana Piotra pragnę jeszcze raz serdecznie pozdrowić i podziękować :)
Wasza Gonia ;)

10 komentarzy:

  1. gratki kochana ♥♥

    mam takie nielegalne ale ciiiii :D

    buziolki :*:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko ale co masz nie legalne produkty ? ;)
      Również całuję :* ♥♥♥

      Usuń
    2. nieno produkty w 100% legalne :D

      Usuń
    3. Daguś i jak się sprawują ? :)

      Usuń
    4. hehe dobrze ;) a co do gąbeczek to nie wiem ale na kilku blogach je widziałam i były chwalone no zobaczymy 3 zl to nie majątek ;) zawsze lepiej wydać 3 niż 7 :D

      Usuń
    5. To jeszcze bardzej mnie zaciekawiłaś ja słyszałam o gąbeczkach konjak :) czy jakoś tak ale też nie stosowałąm.

      Usuń
    6. http://dagusiowyswiatkosmetykow.blogspot.com/2012/04/recenzja-gabeczki-do-twarzy-konjac.html proszę masz tu recenzję Konjaca tylko ona jest droga i do maseczek szkoda jej ;(

      Usuń
  2. GRATULUJĘ:)Bardzo ciekawe produkty,zwłaszcza,że mają w sobie COLLAGEN:p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...