Obserwatorzy

sobota, 28 lipca 2012

Carmex truskawkowy - Recenzja

Na Carmex od wielu lat panuje wieli szał,w Polsce jest On już powszechnie dostępny, sięgamy po niego coraz częściej,a to skuszeni recenzjami,a to skuszeni popularnością jak i ceną.
Producent wymyśla więc coraz to nowe cud nowości balsamów Carmex.
Na chwilę obecną możemy zakupić :
- Klasyczny słoiczek który pojawił się już w 1937r.
- Klasyczną tubkę żelu Carmex.
- Klasyczny sztyft zawierający filtr przeciwsłoneczny SPF 15.
- Wiśniową tubkę Carmexu zawierającą filtr przeciwsłoneczny SPF 15.
- Truskawkową tubkę Carmexu.
- Moisture Plus Clear,ultranawilżający balsam do ust z filtrem SPF 15 i efektem satynowego połysku
- Moisture Plus Pink,ultranawilżający balsam do ust zapewniający delikatny różowy kolor i blask
- Miętowa tubka Carmexu zawierająca filtr SPF 15,lekka,chłodna,orzeźwiająca.
- Jaśmin zielona herbata tubka zawierająca filtr SPF 15 oraz zaoewniająca delikatność i komfort.
 
Ja używałam truskawkową tubkę Carmex,którą wygrałam w konkursie wygranym na blogu Ziuzi2121 : http://szkatulka-ziuzia21.blogspot.com/

 
Składniki :
Petrolatum, Lanolin, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Flavor, Cetyl Esters, Theobroma Cacao (Cocoa), Seed Butter, Cera Alba (Beeswax), Benzophenone-3, Paraffinum Liquidum, Camphor, Menthol, Vanillin, Oxybenzone.


Co mówi o nim producent :
Balsam do ust Carmex zawiera unikalny zestaw składników, wraz z naturalnymi substancjami nawilżającymi, takimi jak masło kakaowe i lanolina. Te i inne składniki nadają ustom zdrowy wygląd, dzięki utrzymywaniu odpowiedniego poziomu nawilżenia, co zapobiega ich wysuszaniu i pękaniu. Carmex koi, nawilża, łagodzi suche i popękane usta.

Co mówię o nim ja :
W skrócie jak dla mnie bubel,skleja usta,pozostawia nie miłą warstwę,ani on dobrze nie smakuje ani on dobrze nie pachnie,czy nawilża ? Dość przyzwoicie jednak za taką cenę a nawet mniejszą znajdziemy balsamy o wiele bardziej nawilżające.
Po użyciu miałam wrażenie nałożenia na usta kleju w tubce tak sklejał moje usta.
Nie wiem czy zużyję na razie się nie kwapię.
Owszem delikatnie mrowi,ale naturalne działanie to raczej nie jest,bardziej bym powiedziała,że zawiera w swoim składzie składniki których nasze usta nie tolerują stąd mrowienie i chemiczne powiększenie naszych ust,bo jakby nie było co nieco powiększa.
Carmexu w tubce już nie zakupię jednak na ten w klasycznym słoiczku jak najbardziej się skuszę.

Cena : ok.10zł.

Moja ocena : 2+/6

11 komentarzy:

  1. CARMEX i taka niska ocena?:P
    No wiesz:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie zawyżona bo dałabym 1 ;) no ale usta powiększa chemicznie co prawda no ale jednak.
      Do niczego ten Carmex,ale w słoiczku muszę zakupić :) ponoć lepszy.

      Usuń
  2. Ja tam średnio przepadam za carmexami.Ten w słoiczku jest najlepszy ,a reszta to przereklamowane "coś" . Raczej nie kupie ani truskawkowego,ani innego z tych aktualnych nowości, zresztą mam sporo innych balsamów do skończenia :)

    Serdecznie zapraszam na mój blog.Będzie mi miło Cię tam gościć :)

    mariposabeautyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również słyszałam,że się różni ten w słoiczku od tych pozostałych. Muszę kiedyś zakupić i wypróbować dziękuję za zaproszenie,pozdrawiam :)

      Usuń
  3. mnie do carmexów nie ciągnie

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie miałam carmexa i na pewno na razie nie kupię bo mam za dużo smarowideł;)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam ten truskawkowy, ale osobiście wolę wiśniowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam ten z zieloną herbatką i dla mnie jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się chyba nie skuszę choć mięta za mną chodzi :)
      ale muszę poszukać tego w słoiczku :)

      Usuń
  7. W ogóle nie ciągnie mnie do Carmexów. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...