Obserwatorzy

środa, 4 lipca 2012

Paczuszka z suplementem diety do przetestowania - Mega Krzem

Hejka :*
Parę dni temu dotarła do mnie mała paczuszka,w sumie nawet o niej zapomniałam,więc tym bardziej była to miła niespodziewana niespodzianka tego dnia :)
 Jakiś czas temu na facebooku natrafiłam na stronę Mega Krzemu na której można zamówić próbkę (!) tego suplementu i przetestować,nie powiem miłe zaskoczenie tym bardziej,że nie jest to akcja tylko dla blogerek ale dla wszystkich,więc aby zamówić takie próbki wcale nie musicie posiadać własnego bloga.
Jednak... trzeba polubić stronę Mega Krzemu na FB :
http://www.facebook.com/MEGAkrzem
Wysłać maila na adres: megakrzem@avetpharma.pl
W tytule maila należy wpisać: MEGAKRZEM PRÓBKA
W treści maila należy podać swoje dokładne dane czyli:
- imię i nazwisko
- ulicę nr.domu mieszkania
- kod i miasto
Każdy fan ma prawo do otrzymania 1 bezpłatnej próbki,każda próbka to 20 tabletek.
Realizacja wysyłek według kolejności zgłoszeń.
Maile wysyłane na inny adres,niekompletne lub z innym tematem (!) nie będą brane pod uwagę.
MEGA KRZEM z metioniną zaleca się:
- przy nadmiernym wypadaniu, łamliwości włosów
- przy nadmiernej łamliwości i kruchości paznokci
- w celu regeneracji, wzmocnienia i pielęgnacji włosów i paznokci

Dzięki zastosowaniu ekstraktów roślinnych o najwyższej zawartości naturalnego krzemu, już jedna kapsułka dziennie suplementu diety MEGA KRZEM z metioniną pomaga budować i pielęgnować zdrowe i lśniące włosy oraz mocne paznokcie.
Jego skład jest bogaty w łatwo przyswajalną krzemionkę, potrzebny do budowy włosa aminokwas metioninę, witaminy i mikroelementy w tym niezbędną dla prawidłowej pigmentacji włosów miedź.

Jeśli chcielibyście co nieco poczytać o Mega Krzemie zapraszam :
 Ja tak jak już wspomniałam próbka zawierała 20 tabletek czyli na 20 dni testów przede mną :)
Czyli recenzja tak jakoś w sierpniu :)
Zapraszam Was do zamówienia tych próbek,sądzę,że warto coś najpierw wypróbować a niżeli kupować w ciemno.
Choć owszem wiem,tabletki te nie są drogie ponieważ kosztują w granicach 15zł za 60szt.w promocji w niektórych aptekach ok.10zł. jak na dwa miesiące drogo nie jest,ale zobaczymy jak działają jeśli tylko przetestuję swoimi spostrzeżeniami podzielę się z Wami.
Dodam jeszcze,że jeśli chcecie zamówić sobie tą darmową próbkę musicie trochę na nią poczekać ja czekałam na pewno ponad 2miesiące jak nie więcej,dlatego też zapomniałam,że w ogóle je zamawiałam,ale bez obaw,sądzę,że na pewno dotrą na tą chwilę realizowane są zamówienia z kwietnia z tego co mi wiadomo,więc lekkie opóźnienie jest,albo może raczej to zasługa dużej ilości zgłoszeń :) 

Tak trochę z innej beczki ostatnio wpadła mi w ręce jakaś gazeta w której urzekła mnie bezkonkurencyjnie jedna z fryzur od której teraz nie mogę oderwać oczu :)
Gazeta wyrzucona ale zdjęcie musi być może kiedyś też taką fryzurę sobie zrobię ;)
 Buziaki kochane ściskam i życzę mile spędzonego wieczoru.
Wasza Gonia

2 komentarze:

  1. Ja również mam Mega Krzem,ale jeszcze nie testowałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem słońce czytałam :) ja dopiero zabieram się za testowanie.

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...