Obserwatorzy

piątek, 27 lipca 2012

Rilastil Intensive - preparat w ampułkach przeciw rozstępom - Recenzja

Witajcie moje kochane :)
Dziś dzięki uprzejmości Pana Sławomira Biskupa od którego otrzymałam produkty i próbki z internetowego sklepu Dom Zdrowia :
http://www.domzdrowia.pl/
mogłam przetestować również preparat w ampułce przeciw rozstępom  Rilastil Intensive.
Zastanawiałam się jak użyć tej ampułki,bo jednak była to próbka i wiele efektu dać nie może minimalna ilość produktu,dlatego nie chciałam zmarnować całej próbki na jeden raz wsmarowując dokładnie w mój brzuch na którym po porodzie mam niestety sporo rozstępów,tak więc znalazłam takie miejsce,przetestowałam i mogę Wam co nieco o nim powiedzieć.
Zainteresowanych moją recenzją zapraszam :


Co mówi o produkcie sam producent :
Uderzająca kuracja zmniejszająca rozstępy.
Preparat o fizjologicznym pH przywraca skórze właściwe nawilżenie,napięcie i elastyczność.
Pobudza syntezę włókien elastycznych i kolagenowych.
Rozstępy spłycają się, zwężają, a ich kolor upodabnia się do koloru otaczającej je skóry.

Opakowanie :
Próbka którą otrzymałam,czyli jedna ampułka zawiera 5ml.
Opakowanie szklane,solidne i łatwe w otwarciu wystarczyło odłamać kocówkę w zaznaczonym miejscu. 
 

Konsystencja :
Płynna,olejkowa (nie oleista!) dla mnie zasadnicza i zaskakująca różnica,ponieważ nie mieliśmy po użyciu tłustych rąk czy ciała.


Moja opinia :
Za dużo rozpisywać się na temat tego produktu nie mogę ponieważ używałam tylko jednej ampułki i była to "kuracja" paro dniowa,jednak zakreślę Wam moje spostrzeżenia.
Rilastil Intensive jest produktem dość wydajnym ja 5ml.miałam na parę dni,jednak stosowałam na małym fragmencie ciała,dobrze się go wciera,szybko się wchłania,nie jest oleisty co dla mnie jest ogromnym plusem ponieważ wcześniej byłam przekonana,że jest to połączenie jakichś substancji oleistych z resztą tak nawet w ampułce wyglądał.
Okazało się jednak,że bardziej przypomina olejki zapachowe...zapachowe oj tak, zapach jest obłędny, mi przypomina trochę męskie perfumy albo nawet i jakieś męskie feromony ;)
Na pewno mogłabym ten zapach wąchać dniami i nocami,jest niesamowity.
Jeśli byłyby jakieś perfumy o takim zapachu na pewno bym zakupiła,sam zapach zasługuje na 10punktów. Czy działa na rozstępy ? Ja za dużej różnicy nie zauważyłam,choć używałam jednej ampułki przez parę dni a zasadniczo jedna powinna być jednorazowa,wygładziła dobrze moje ciało może wyrównała koloryt między rozstępami a skórą ale na prawdę minimalnie i ledwo widocznie, dlatego o tym punkcie za dużo napisać nie mogę,choć jeśli trochę wyrównała,to może i większa ilość i systematyczność wyrównałaby całość,nie wiem. Jednak jestem zdecydowanie pozytywnie zaskoczona,jeśli się uprę,postanowię pozbyć się moich rozstępów i jeśli mój budżet mi na to pozwoli to sądzę,że skuszę się już na taką porządną kurację,jak dla mnie to nawet dla zapachu można zgrzeszyć ;)

Cena : 109,61zł.

Gdzie? : tu :
http://www.domzdrowia.pl/65415,rilastil-intensive-preparat-w-ampulkach-przeciw-rozstepom-10-x-5-ml.html

Moja ocena : 4/6

Pozdrawiam Was kochane mam nadzieję,że recenzja Wam się spodobała.
Pragnę podziękować również Panu Sławomirowi za możliwość przetestowania produktu, dziękuję bardzo i również pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Cena wysoka...Nie wiem czy bym się zdecydowała,no chyba,że efekt byłby powalający:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysoka wysoka,dlatego ja się zastanawiam,jednak pokusiła mnie ta próbka co nieco :)
      Ale zapach kochana no szał ciał ;)
      Jakby takie perfumy wymyślili to ja bym pierwsza zakupiła,nawet gdyby miały z 300zł kosztować.

      Usuń
  2. muszę tego powąchać, uwielbiam takie zapachy, co do ceny - wszystkie takie produkty są drogie, ja na swój ulubiony revitol wydałam już masę kasy, ale moim zdaniem warto inwestować, bo takie inwestycje się zwracają, no a poza tym porządne kosmetyki są summa summarum tańsze od zabiegów

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie stosuję Revitol Stretch Mark i jest baaardzo zadowolona. Miałam białe rozstępy pod kolanami, a teraz są w zasadzie niewidoczne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...