Obserwatorzy

poniedziałek, 16 lipca 2012

Spotkanie blogowiczek czyli małe chwile przyjemności ;)

Witajcie słonka dziś mam dla Was sporo informacji :)
Wczoraj spotkałam się z moimi przyjaciółkami za co ogromnie dziękuję a dziś z wyjątkową osobą o której wiele z Was słyszało czyli z Justyną (Szkatułką) jeśli macie ochotę podaję link do Jej bloga :
http://szkatulka-ziuzia21.blogspot.com/
Spędziliśmy wspólnie jedne z wspanialszych chwil,niestety Justyna już w swym mieście rodzinnym nie mieszka i nasze wizyty są na prawdę okazjonalne dziś chyba pierwsza od 3 lat.
Chwile dnia dzisiejszego były jednymi z najmilszych w ciągu ostatnich dni,choć szkoda że tak krótkie,mam nadzieję,że jeszcze przed wyjazdem uda nam się ponownie spotkać.
Zdjęć za dużo nie mam ale te dwa muszę Wam dodać,oto my :
może i nie jest najlepsze,jednak naturalne i nasze :)
a tu drugie z moim serduszkiem,czyli moim synkiem który ciocię Justynkę spotkał pierwszy raz a lgnął do Niej tak,że sama jestem w szoku,cały sprzedany normalnie ;)
Mam jeszcze inne zdjęcia,jednak nie wiem czy mogę je wstawić :)
Młody nawet ciocię ustawił w trakcie robienia zdjęć przed swoją półką z pluszakami,kazał usiąść przed i dał cioci misia żeby sobie z nim zdjęcie zrobiła ...hm czyżby mi rósł jakiś fotograf ;)
Liczę jednak na to,że uda nam się spokojnie wyrwać na małą kawkę jeszcze raz we dwie bo jednak z małym demolującym pokój za dużo się nie porozmawiało,a zanim poszedł spać Justyna musiała wracać do domu.
Przy okazji dziękuję również mamie,przesyłamy buziaki i uściski :)**
Ma Pani na prawdę wspaniałą córkę :O)
Niebawem zasypię Was troszkę swoimi postami,gdyż dziś otrzymałam swoją wygraną :
http://szkatulka-ziuzia21.blogspot.com/2012/06/zapraszam-wszystkie-panie-na-rozdanie_23.html
oraz postanowiłyśmy zorganizować sobie kolejną edycję :
My Shopping Box - edycja 2 !
Tu małe zdjęcie wprowadzające :

Dziękuję niezmiernie za tak świetnego dobranego Boxa,w 200% trafiłaś w mój gust,nawet dostałam to co sama zamierzałam zakupić i się zbierałam i zbierałam :)
Dziękuję za wszystko :*
A Was kochane pozdrawiam :)
I wychodzę z pytaniem która blogerka mieszka może w Świętokrzyskim ?
Buziaki :*
Wasza Gonia

11 komentarzy:

  1. oj bardzo dużo produktów otrzymałaś :) czekam na ich recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak tak...teraz będziecie mieć recenzję codziennie ;) Buziaki :*

      Usuń
  2. Ojjj Gosia:)Wzruszyłaś mnie:):* Ja również Ci za wszystko DZIĘKUJĘ i mam nadzieję,że się jeszcze spotkamy w tym tygodniu,ja jestem codziennie wolna,także czekam na Twoją chwilkę wolnego czasu:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz Ci napisze na fb.chwilowo się poryczałam od cebuli ;/

      Usuń
    2. W każdym bądź razie mam nadzieję,że przyjemnie spędziłaś czas.

      Usuń
    3. Bardzo:)Dziękuję,że tak wspaniale mnie przyjęłaś:*

      Usuń
    4. Ja dziękuję,że zechciałaś nas odwiedzić :) Zapraszam jeszcze :)

      Usuń
  3. śliczne foteczki kochana :)

    a jakie prezenciki wow :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezenty super, a Synuś prześliczny:-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...