Obserwatorzy

środa, 8 sierpnia 2012

Trochę Gosiaczkowej prywaty ;)

Witajcie kochani :*
Przepraszam,za chwilowy brak postów,dużo się dzieje,próbuję poukładać swoje życie,moja kochana siostra przyjechała a że widzimy się raz na rok na 4 dni to korzystam,mam Wam tak wiele do opisania,ale to już niedługo dziękuję że mimo wszystko codziennie piszecie co nieco na moim blogu,wszystkie komentarze czytam i z wszystkimi opiniami jestem na bieżąco dziękuję raz jeszcze a tak na dodatek żeby Wam smutno nie było pokaże Wam moje zdjęcie z dzieciństwa, taki mały rozczochrany blond Gosiaczek :)
 I co nieco z mojej dzisiejszej wyprawy z rodzinką na plac zabaw :) tak wiem duże dziecko ze mnie ;)
Przypominam,że do 13sierpnia tego roku :) można zgłaszać się do konkursu który organizuję nagrodę niespodziankę również zakupiłam Zapraszam Klik
XoXo Wasza Gonia ♥

17 komentarzy:

  1. Ja takze uwielbiam dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. A i owszem moje osobiste rodzone tylko jedno najmniejsze ale reszta prócz jednej dziewczynki też rodzina :D

      Usuń
    2. Ja uwielbiam dzieci, ale zanim będę miała swoje to jeszcze minie sporo czasu :P

      Usuń
    3. Ale dzieci wkoło dużo ;)

      Usuń
    4. Co racja to racja :) Na razie ekscytuję się cudzymi :P

      Usuń
  3. Moja MAŁA Gosia,ależ słodka byłaś a teraz jesteś jeszcze bardziej:D Kocham to zdjęcie:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Ty Ty czarodziejko słowna jedna :*
      Dziękuję bardzo moje ulubione z dzieciństwa bo za dużo ich niestety nie ma.

      Usuń
  4. ja dużym dzieciakiem muszę być codziennie, pracuję jako opiekunka półtorarocznego chłopca...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O a mój ma ponad 18miesięcy,pod koniec tego miesiąca już 19 :)

      Usuń
  5. każdy z Nas to dziecko, albo te większe, albo te mniejsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. urocze zdjęcie! :)
    uwielbiam dzieci. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie urocze to 1 zdjęcie kapelusik jak prawdziwa dama ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale z Ciebie śliczna dziewczynka, świetne zdjęcie:)
    A duże dziecko czasami w każdym z nas siedzi:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja uwielbiam pracować z dziecmi ;) dają taką mase pozytywnej energii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aj tam, duże dziecko, fajnie jest pośmigać na karuzeli haha :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...