Obserwatorzy

niedziela, 2 września 2012

XL-S Medical - tabletki odchudzające - Recenzja

Dziś również recenzja produktów które mogłam przetestować dzięki Panu Sławomirowi Biskupowi i firmie Internetowy Dom Zdrowia,jeśli ktoś jeszcze nie słyszał zapraszam: klik.
Dziś przygotowałam dla Was solidną recenzję tabletek XL-S Medical Fat Binder.


XL-S Medical Fat Binder ogranicza wchłanianie tłuszczu.
Wyrób medyczny wiążacy tłuszcze z witaminy zawiera Litramine,opatentowany kompleks błonnika pochodzenia naturalnego i organicznego,który wiąże tłuszcze,co udowodniono w badaniach klinicznych. Preparat wiążący tłuszcze XL-S Medical Fat Binder z witaminami jest wyrobem służącym do skutecznej kontroli masy ciała w połączeniu ze zrównoważoną dietą i regularną aktywnością fizyczną. Preparat ma potwierdzony profil bezpieczeństwa.
Zawiera  Litramine + vit.A,D i E.

Zdaniem producenta :
Potrójnie działająca formuła :
- zapobiega wchłanianiu kalorii z tłuszczów
- obniża apetyt i chęci na słodkie zachcianki i przekąski
- poprawia motorykę przewodu pokarmowego i zmniejsza skłonność do zaparć

Możesz schudnąć do 9kg.w przeciągu 3 miesięcy.
Skuteczność potwierdzona klinicznie.
100% naturalny produkt.

Skład :
Litramine,celuloza mikrokrystaliczna,fosforan trójwapniowy,chlorofilina,stearynian magnezu,octan witaminy A(retinol),witamina D3(cholekalcyferol) i octan witaminy E(alfa-tokoferol).

Opakowanie :
Zawiera 60tabletek produktu,ja dostałam 3 próbki po 20szt.


Postać : Kapsułki.

Moja opinia :
Miałam przyjemność przetestować produkt XL-S Medical Fat Binder z witaminami,czyli preparat dla osób lubiących tłuste jedzenie (chcących zmniejszyć ilość spożywanych kalorii z tłuszczu).

Do wyboru mamy również :
- Preparat XL-S Medical Carb Blocker
dla osób lubiących kaloryczne jedzenie/chcących zmniejszyć ilość kalorii wchłanianych z węglowodanami.
- Preparat XL-S Medical Appetite Reducer
dla osób ciągle podjadających między posiłkami/chcących kontrolować nadmierny apetyt.

Ja miałam tak jak wspomniałam serię Fat Binder.
Dostałam trzy próbki tabletek,każda po 20szt.razem 60szt.,jedna powędrowała na konkurs, jedna powędrowała w rączki Justynki z blogu Szkatułka,a jedną przetestowałam ja osobiście :D
Względem zaleceń i celów jakie chcemy sobie postawić z dołączonej ulotki na zmniejszenie mojej masy ciała powinnam stosować od 2 do 3 tabletek preparatu po każdym głównym posiłku, czyli zasadniczo biorąc pod uwagę moją osobę od 6 do 9 tabletek dziennie.
Dla mnie jest to niewyobrażalnie dużo (!) i jedno opakowanie próbek starczyłoby mi na ok.3dni.
Stosowałam więc 3 tabletki dziennie,czyli jedną po każdym głównym posiłku (śniadanie, obiad, kolacja). Skutków ubocznych nie zauważyłam,zmniejszyć moją masę ciała nie zmniejszyło jednak plusem jest fakt,że nie przytyłam i moje kg.się nie zwiększyły :)
Jestem zadowolona z produktu,szczególnie skład względem innych które stosowałam jest bardzo korzystny dla mojego zdrowia,ale czy kupiłabym je ponownie ? Nie. Nie kupiłabym ich za taką cenę jak dla mnie jest nie wyobrażalnie wysoka biorąc pod uwagę na ile starcza opakowanie jeśli chce się stosować 9tabletek dziennie.

Moja opinia : 4-/6

Cena : 49,90zł

Gdzie? : tu: klik.

Producent : Omega Pharma Poland Sp Z O.O.

13 komentarzy:

  1. Właśnie jestem w trakcie ich zażywania:)
    Dzięki Tobie oczywiście - mam nadzieję,że mi pomogą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawy blog :) tak wspaniały jak blog Szkatułki :D
    Ja i moja koleżanka zaczynamy i mam nadzieje że odwdzięczysz się za obserwowanie tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za odwiedziny i takie miłe słowa :) jak najbardziej możesz na mnie liczyć już zaglądam :*

      Usuń
  3. moim zdaniem żadne tabletki na odchudzanie nic nie dają, ludzie sami się nakręcają, że po "tych cudownych tabletkach schudłam 10 kg". Nie po tabletkach, tylko to była nasza ciężka praca :) Ale widzę i też to zauważyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja schudłam 10kg ale faktycznie nie po tabletkach :) tylko jakiś czas po ich używaniu :D i to z faktu nie jedzenia nie łykania tabletek.

      Usuń
    2. Ja przetestowałem tabletki go-slim z erozkosz.pl. Świetny efekt polecam

      Usuń
  4. Ja jakoś nie wierzę w żadne tabletki. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja szukałam długo czegos skutecznego , bo jednak dieta sama w sobie za duzo mi nie pozwolila schudnąć. Postawiłam na African MAngo i nie załuje , naprawde widac efekty :)
    http://www.vitalab.pl/356,african-mango.html

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze o takich nie słyszałam, ciekawe dlaczego, ale skład jakoś dziwnie skromny :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stosuję zupelnie inne tabletki, zobaczcie ranking - http://odchudzanie-tabletki.com.pl/ Wiadomo, że nie będzie efektu bo czymś, co ludzie kupują na lewo. Efekt może być wtedy niestety dokładnie odwrotny...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja stosuje tabletki odchudzające z hoodią gordonii ze strony: hoodiagordoniiplus.com.pl Samo się nic nie zrobi, ale akurat zadaniem tych tabletek jest poskorminie apetytu i dla mnie jest to najlepszy sposób wspomagania diety tabletkami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez słyszałam o tych tabletkach na chudzianka.pl podobno przynoszą efekty ponieważ zmniejszają efekt łaknienia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...