Obserwatorzy

sobota, 15 grudnia 2012

Nowa współpraca Get in Touch - produkty do testowania marki Marc Anthony.

Witajcie serdecznie kochane śpiochy :D
Mam nadzieję,że dzisiejszy poranek okaże się dla Was równie przyjemny jak i dla mnie.
Wczoraj późnym popołudniem odebrałam paczkę,która została do mnie przesłana jak doczytałam na pięknej pocztówce na prośbę Pani Uli Klonowskiej od Pana Piotra Kołaczyka z Sense and Body.
Wprawdzie propozycję testowania kosmetyków otrzymałam od Pani Jolanty Krośnickiej z Get In Touch,tak więc drogą domysłów doszłam do wniosku,że Pani Ula również reprezentuje firmię Get In Touch,dziękuję więc bardzo serdecznie całej trójce i pozdrawiam ciepło :)))
Sądzę,że firma Get In Touch jest Wam już po części znana,mi była choćby ze swego loga,jeśli zaś nie zapraszam serdecznie : www.getintouch.pl.
Firma Sense and Body nie była mi wcześniej znana,dlatego równie miło mi było dowiedzieć się,że taka istnieje zapraszam również na ich stronę : www.senseandbody.com.
Produkty do testowania jakie otrzymałam są marki Marc Anthony,znanej w tym przypadku chyba wszystkim :) i jest to nowa rewitalizująca linia do włosów z marokańskim olejkiem arganowym :
Produktami do testowania są : od lewej :
Szampon rewitalizujący z marokańskim olejkiem arganowym Marc Anthony.
Odżywka rewitalizująca z marokańskim olejkiem arganowym  Marc Anthony.
Terapia rewitalizująca z marokańskim olejkiem arganowymMarc Anthony.
Dziękuję jeszcze raz całej sympatycznej trójce jak i firmom które reprezentują za możliwość przetestowania produktów :)
Kosmetyki pierwsze testowanie przeszły wczoraj,ale rezultaty opiszę w recenzjach po dokładniejszym przetestowaniu,póki co mogę Wam tylko zdradzić,że zapach a w szczególności olejek czyli terapia rewitalizująca urzekły mnie niesamowicie :)

Dzisiejszy poranek był niesamowity również dzięki mojej kochanej przyjaciółce,której standardowo wczoraj nie odp.bo mi się znowu przysneło,tak niestety ja tak miewam szczególnie koło północy.
Jednak po dzisiejszym wejściu na fb od razu spotkało mnie miłe zaskoczenie,dziękuję :****
Reniu moja kochana dziękuję i zapraszam w wolnej chwili całą trójkę :)
XoXo Wasza Gonia

11 komentarzy:

  1. Świetne produkty. U mnie też jest ta odżywka do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  2. + z miłą chęcią dodaję do oberwowaych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) właśnie słucham Twej piosenki świątecznej świetna jest :)

      Usuń
  3. lepiej późno, niż wcale, hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. No i oczywiście zapraszam na rozdanie... Do wygrania coś dla ciała ;)

      Usuń
  5. Gratuluję współpracy - widzę,że będziemy testowały te same kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem twojej recenzji, ja właśnie tez zaczęłam testowanie tych produktów. Wczoraj zastosowałam 1 raz:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...