Obserwatorzy

poniedziałek, 28 stycznia 2013

Paczka od Justynki + The Versatile Blogger - TAG.

Dobry wieczór kochane :)
Jak Wam minął dzisiejszy poniedziałek ? Mi dziś mało sympatycznie,choć cudowną niespodziankę zrobiła mi moja kochana Justynka : szkatulka-ziuzia21.blogspot.com dziękuję bardzo skarbie
Otrzymałam dziś paczkę,której zawartość niezmiernie mnie ucieszyła i bardzo zaskoczyła.
Jak widzicie otrzymałam same wspaniałości,kolczyki są cudowne i zdecydowanie od dnia dzisiejszego moje ulubione,prócz ślicznych perełek które właśnie mam na sobie próbkę perfum z Yves Rocher oraz sztyft ochronny z Oriflame,jako była konsultantka tejże firmy troszeczkę żałuję,że już nie mam stałego dostępu do ich kosmetyków. I przyznam że pomadka ta jest dla mnie nowością.
Pare dni temu zostałam również otagowana przez Alicję : alicja-w-krainie-kosmetykow.blogspot.com
Której bardzo dziękuję :) i pozdrawiam,tak więc zaczynając :
The Versatile Blogger - TAG :
  Każda nominowana osoba powinna:
* podziękować nominującemu na jego blogu,
* pokazać nagrodę The Versatile Blogger u siebie,
* ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
* nominować 10 blogów, które jej zdaniem na to zasługują,
* poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

7 faktów o mnie :
1. Jestem straszną książko maniaczką i choć kocham nowinki techniczne to za żadne skarby nie wymieniłabym kartek książki na ebooki.
2. Jestem ogromnym łasuchem i kocham wszystko co słodkie.
3. Bardzo dużo czasu zajmuje mi wyszykowanie się do wyjścia,jestem osobą zdecydowanie nie zorganizowaną :(
4. Bardzo szybko przywiązuje się do ludzi co niekiedy za dobre nie jest.
5. Szybciej robię niż myślę,w niektórych przypadkach za rozsądne to nie bywa.
6. Kocham dzieci,najbardziej oczywiście mojego synka,ale jestem osobą która może wyznawać dewizę "wszystkie dzieci nasze są";) marzy mi się przynajmniej jeszcze jeden taki mały rozrabiaka.
7. Jestem strasznie upartą i kłótliwą osobą i bardzo pamiętliwą-niestety.

Taguje kochane Was czyli moje czytelniczki,jeśli tylko macie ochotę zapraszam na tag z chęcią zajrzę do Was jeśli się skusicie :) zostawcie tylko linki w komentarzach.
XoXo Wasza Gonia

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bo to takie kobiece i naiwne zdaje mi się ale cóż.

      Usuń
  2. Dziękuję:*
    Kochana jesteś :):):)
    A 2 i 7 jest również o mnie :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale że pamiętliwą czy kłótliwą ? Ze mnie to straszny pieron pod tym względem jest,ale to też zależy od człowieka,niektóre osoby które strasznie kocham mają na mnie zbawienny wpływ i się nie kłócę tylko milczę nawet jeśli zdaje mi się,że mam rację :) P.S. Choć i nie kiedy jej nie mam.

      Usuń
  3. Mieszkam w malutkim Whitby w North Yorkshire w Anglii.
    Tak, weekend jest dla Męża i najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 2,5,7 to punkty o mnie ;)
    Gratuluję paczuszki.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudną przesyłkę Ci wysłała :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Miła paczuszka - takie perełki też mam w swojej kolekcji ;)

    Pozdrawiam
    http://zielonooka-girl.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie delikatne kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię ten sztyft z Oriflame :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...