Obserwatorzy

czwartek, 11 kwietnia 2013

DUET IDEALNY - Lakier Rimmel Lycra Pro kolor: 402 Urban Purple oraz Apocalips efekt polakierowanych ust Rimmel kolor: 303 Apocaliptic - moja recenzje

Hej moje kochane kwiatuszki ;)
Dlaczego kwiatuszki ? Wiosnę czuje :D mimo,iż jest nadal zimno czapki z głów można ściągnąć i poczuć to mroźne ale jakże piękne pierwsze wiosenne promienie słońca.
Zapewne zastanawiacie się dlaczego mnie nie ma ostatnimi czasy tak często ?
Niestety tu już mam troszeczkę mniej pozytywne wiad.choroba bawi się z nami na dobre, kolejne czwarte już przepisane antybiotyki nie dają rady,więc póki co przechodzę szczegółowe badania krwi aby koniec końców poznać tego pasożyta jednego który się do mnie przyczepił i nie straszne mu żadne leki,a mi niestety organizm bardzo osłabiły i nie mam na nic siły,ale najważniejsze że pozytywne nastawienie mnie nie opuszcza i liczę,że będzie lepiej.
Dziś przygotowałam dla Was więc dwie recenzje duetu idealnie dla siebie stworzonego :) czyli...
 Lakier Rimmel Lycra Pro kolor: 402 Urban Purple oraz Apocalips efekt polakierowanych ust Rimmel kolor: 303 Apocaliptic - moja recenzja :

Lakier Rimmel Lycra Pro kolor: 402 Urban Purple :
Co nieco od producenta :
Profesjonalne krycie za jednym pociągnięciem. Formuła Extra Life Lycra wzbogacona mikrominerałami wypełnia niedoskonałości i tworzy gładką i wyjątkowo błyszczącą powierzchnię. Chroni paznokcie przed promieniami UV, a kolor przed blaknięciem. Elastyczna struktura warstw lakieru dzięki czemu lakier nie odpryskuje. Trwały kolor nawet do 10 dni. Innowacyjny pędzelek Maxi Brush o rewolucyjnej szerokości. Posiada ponad 800 włókien zaprojektowanych do każdego kształtu paznokcia. Zapewnia równomierne krycie za jednym pociągnięciem.
Cena : 15zł/12ml.

Dostępność : bardzo szeroka i idealna wręcz po duże centra handlowe,po kolejne mniejsze czy większe drogerie typu np.rossman po małe lepiej zaopatrzone sklepiki kosmetyczne.

Krycie : perfekcyjne,wystarczy jedna cieńsza warstwa by uzyskać efekt stu procentowego zadowolenie ;)
Zdjęcie z lampą :
Zdjęcie bez lampy :
Wysychanie : szybsze a niżeli galopująca antylopa wystarczy minutka,dwie to już ma aby machać rękami na lewo i prawo ;)

Trwałość : z odżywką pod lakierem i bez żadnej bazy przedłużającej trwałość lakieru ok.3 dni.
Moja opinia :
Najlepsze lakier jakie do tej pory miałam przyjemność używać,żadne tańsze czy droższe nie mają się co z nim za bardzo moim zdaniem równać. Schnie bardzo szybko,jest trwały,nie jest za gęsty ani za bardzo leisty,konsystencja jest wręcz dopasowana do perfekcyjnego nałożenia lakieru :) jeden z lakierów którym się nie marzę i nie wychodzę gdzieś na skórki,sądzę,że to zdecydowanie zasługa pędzelka,jest prosty i chyba faktycznie idealnie dopasuje się do wszystkich paznokci.
Może jedyną jego wadą jest fakt,że delikatnie zcierają się końcówki choć lakier nie odpryskuje.
A końcówki ścierają się przy solidnym sprzątania w domu łącznie z myciem okien czy naczyń,tak jest ok :) Jest bardzo wydajny a kolory intensywne i przyciągające uwagę. Mój niepowtarzalny hit.

Moja ocena : 6+/6

Czy zakupię ponownie ? : Zdecydowanie Tak


Apocalips efekt polakierowanych ust Rimmel kolor: 303 Apocaliptic :
Co nieco od producenta :
Lakier do ust łączący w sobie intensywność koloru szminki oraz delikatny, satynowy połysk. Dostępny w 8 odcieniach: Celestial, Galaxy, Nova, Apocaliptic, Luna, Big Bang, Stella oraz Eclipse.
Cena : 30zł/5.5ml.

Dostępność : sieciówki typu np.rossman lub większe galerie
Efekt krycia : Najbardziej intensywny produkt jaki możemy użyć by efekt widocznych ust był tak duży,bynajmniej jeżeli chodzi o ten odcień. Niestety efekt trwały nie jest.

Aplikator : Twardy z gąbeczką,ja akurat takie lubię,gdyż są bardzo precyzyjne,nie mniej jednak wygodniejszy byłby chyba pędzelek.
Trwałość : dość słaba,później pozostaje nam taki efekt pandy tylko że na ustach,czyli wszystko widać (pozostałości tego produktu gdzie nie gdzie oczywiście rozmazane).

Moja opinia :
Produkt zdecydowanie nie jest wart takiej ceny i gdybym sama miała go zakupić zdecydowanie bym żałowała. Owszem kolor świetny,jednak bardzo intensywny efekt farbki jest,co w cale nie było by aż takie złe gdyby można było założyć,że spisze się na jakichś większych wyjściach typu np.imprezy, dyskoteki czy randki. Niestety nic bardziej swój ślad zostawia wszędzie gdzie tylko może,bardzo trudno potem się tych śladów pozbyć. Mimo zostawiania swoich pozostałości nadal wiele go na ustach zostaje,niestety po szybkim czasie się ściera,bardzo wysusza usta więc konieczny jest jakiś balsam do ust pod czy pomadka ochronna.
Nie odpowiada mi jego smak czy zapach niestety pozostaje na zębach i za dobrze się nie czuję konsumując taką chemię.
Kolejnym minusem jest fakt,że trzeba często zaglądać do lusterka aby mieć wszystko pod kontrolą nie mniej jednak jeśli robicie jakieś domówi,to kolorystyka tego lakieru i tego pomadko-błyszczyku jest wręcz idealna aby zrobić efekt Wow oczywiście lepiej,aby w przypadku ust był kontrolowany ;)
Moja ocena : 3-/6

Czy kupię ponownie ? : Raczej nie

Produkty otrzymałam na spotkaniu blogerek z okazji dnia kobiet od firmy Coty Polska co nie miało wpływu na moją ocenę produktów.
Firmie Coty Polska dziękuję za dobranie produktów,ponieważ odkryłam jeszcze jeden cud od Rimmela,ale o nim niebawem :)
A jeśli ktoś nie słyszał o firmie zapraszam Coty Polska : www.coty.pl.
Miałyście może któryś z Nich używałyście,co o nich sądzicie ?
Ja zmykam nakrywać do stołu,niebawem małżonek wraca z pracy,miłego dnia kochane :**
A dla Was film który mi dziś poprawił humor :) nie wiem na czym polega Jego fenomen (oczywiście prócz skoków) jednak bardzo przyjemnie się słucha :) polecam.
XoXo Wasza Gonia

26 komentarzy:

  1. Tego Apocalipsa z chęcią bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobny kolor, aktualnie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. co do apokalips-mi się bardzo podoba,sciera się owszem,ale to jak każdy produkt do ust.

    OdpowiedzUsuń
  4. ponetne usta i eleganckie pazurki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zarówno lakier jak i produkt do ust odpowiada moim kolorystycznym gustom. Lakiery Rimmel mam w innych odcieniach, a błyszczyk-pomadkę testowałam i efekt był dość zadowalający

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny błyszczyk- cudownie Ci w nim ;) lakier też ok ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Błyszczyk jest piękny :)
    Ale z Ciebie laska,nie mogę się napatrzeć :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te lakiery, świetnie krycie i dobra trwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ten lakier i jest bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory obu produktów są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hahahaha oglądałam ten odcinek Wojewódzkiego i też nie wiem na czym polega fenomen tego człowieka, ale dosłownie płakałam ze śmiechu ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. ten wywiad był super ;D uwielbiam śmiech Żyły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię to Jego lekkie nieogarnięcie :) jakby zupełnie przypadkiem był najlepszy :D

      Usuń
  13. Uwielbiam te lakiery Rimmela! Kryją świetnie i z łatwością się aplikuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kilka razy dawałam szansę różnym lakierom do ust, ale jak dla mnie wszystkie kolory są dla mnie za intensywne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...