Obserwatorzy

piątek, 12 kwietnia 2013

Kolagenowe płatki pod oczy z kwasem hialuronowym Prestige Cosmetics - testuje z maliną - moja recenzja

Dobry dzień ;*
jak Wasze dzisiejsze samopoczucie ? Ja chwilowo odstawiłam leki które mi zupełnie nie pomagają a tylko osłabiają i czekam do poniedziałkowej wizyty u lekarza. Jutro czeka mnie cały dzień w pracy, tak więc dziś postawiłam na małe domowe spa :) Płatki o których Wam napiszę otrzymałam w ramach projektu : "Testuj z maliną" za co Malinie serdecznie dziękuję :) i pozdrawiam.
Do recenzji tych płatków zbierałam się już troszeczkę bo z której strony by nie patrzeć dla mamy dwuletniego szkraba znalezienie pół godz.na relaks w ciągu dnia graniczy z cudem a wieczorem niestety ze światłem słabo co przekłada się na jakość zdjęć. Dlatego postanowiłam iść na całość i leniuchować wygodnie pod kocem,jakie to były miłe chwile nic nie robienia :) mój mały skarb miał jeszcze więcej frajdy,a rączki wręcz same do tych płatków lgneły bo były takie fajne galaretowate i na dodatek się lepiły :) tak więc ja leżałam pół godz.a młody biegał wokół i się chichrał :O)
Przy okazji zapraszam na świetnego bloga Maliny :
Kolagenowe płatki pod oczy z kwasem hialuronowym Prestige Cosmetics :

Co nieco od producenta :
Hydrożelowe płatki kolagenowe przeznaczone do zabiegów intensywnie nawilżających dotleniających skórę pod oczami. Zawarte składniki aktywne, przenikają do głębszych warstw skóry, dzięki czemu znacznie poprawia się jej napięcie oraz nawilżenie. Powodują efekt długotrwałego utrzymywania odpowiedniego poziomu nawilżenia i jędrności skóry. Redukują opuchliznę i rozjaśniają cienie pod oczami.

Opakowanie :
Płatki są bardzo dobrze zamknięte i zabezpieczone,możemy je znaleźć w blistrze w którym zapakowane są dwie sztuki na jedną aplikację,całość dodatkowo włożona w tekturowe opakowanie i choć możemy napotkać małe trudności przy otwarciu i zdjęciu srebrnej foli zabezpieczającej większego problemu z tym nie ma :)
Konsystencja : galaretowata :)

Cena : 7,90zł w rossmanie

Sposób użycia :
Oczyścić skórę wokół oczu.
Wyjąć płatki z opakowania i nałożyć pod oczy.
Pozostawić na ok.30 min.,następnie zdjąć,a nadmiar żelu wmasować.
Ja do oczyszczenia użyłam zwykłego micela i było ok :)
 Skład :
aqua, glycerin,propylene glycol, chitosan,collagen,arbutin,hyaluronic acid,lavandula angustifolia(lavender oil), methylparaben.
 
Analiza składu :
aqua - woda
glycerin - gliceryna jedna z najpopularniejszych hydrofilowych substancji nawilżających, penetruje warstwę rogową naskórka
propylene glycol - środek rozpuszczajacy, humektant o właściwościach nawilżających podobnych do gliceryny
algae sea extract - ekstrakt z alg
hydroxyethylcellulose - niejonowy zagęstnik hydrofilowy. Lepkość roztworu zależy jedynie od stężenia zagęstnika w układzie. Stabilna w szerokim zakresie pH, niewrażliwa na jony metali wielowartościowych.
chitosan - jest polisacharydem (wielocukier) otrzymywanym głównie ze skorupek stawonogów. Ma silne właściwości nawilżające,tworzy na skórze delikatny film ochronny zabezpieczający przed działaniem szkodliwych czynników zewnętrznych a także skutecznie zatrzymuje wodę w skórze. chitozan -  stanowi składnik kosmetyków selektywnych i drogich, są one przeznaczone do cery suchej i odwodnionej .
collagen - zbudowany z aminokwasów, wpływają bardzo dobrze na giętkość i jędrność skóry. Kolagen jest jednym z najważniejszych białek, gdyż stanowi aż 30 % białek w całości organizmu oraz 70% białek skóry.
arbutin - pochodna hydrochinonu, naturalny czynnik o działaniu depigmentacyjnym, polegającym na regulowaniu produkcji podstawowego barwnika skóry - melaniny, oraz równomiernym rozmieszczaniu jej w naskórku. Wykazuje dobra skutecznoœść działania w stosunku do różnego rodzaju plam pigmentacyjnych, nie powodując jednoczeœśnie odczynów alergicznych oraz odbarwiania zdrowej skóry.
hyaluronic acid - polisacharyd, jest istotnym elementem tkanki łącznej. Dzięki wyjątkowej zdolności zatrzymywania wody (wiąże 40 razy więcej wody niż sam waży), posiada bardzo dobre własności nawilżające i chroniące naskórek przed utratą wody. Jest nietoksyczny, niedrażniący i nie uczulający. W ciągu pół godziny (od aplikacji) przechodzi przez wszystkie warstwy naskórka, docierając do skóry właściwej, gdzie wykazuje silne działanie higroskopijne.
lavandula angustifolia (lavender oil) - olejek lawendowy, olejek eteryczny uzyskany z kwiatów lawendy. Dzięki jego właściwościom kojącym, antyseptycznym i przyjemnemu zapachowi używa się go do pielęgnacji skóry i pielęgnacji włosów
methylparaben - konserwant
 Moja opinia :
Na pierwszy rzut oka (w pudełku) wydawały mi się twarde jakby plastikowe,po otwarciu opakowania miło się zaskoczyłam,były bardzo giętkie-galaretowate z lekkim delikatnym żelem,były duże,śliskie i nosić ich się nie dało,wskazane jest więc zdecydowanie leżenie i relaks :) choć co jakiś czas trzeba je poprawiać bo spadają. Po nałożeniu możemy poczuć uczucie chłodzenia które jest iście odprężające.
Cudownie odświeżają,czujemy się jak po dobrej całej przespanej nocy :) dla mnie frajda jak nie wiem :) ostatnio całą noc przespałam prawie trzy lata temu,tak więc wszystkim mamom polecam.
Po 35minutach zdjełam,nadmiaru żelu jakoś nie zauważyłam,chyba moja skóra wokół oczu potrzebowała dobrego nawilżenia i je zdecydowanie otrzymała. Dodatkowo coś o czym bym zapomniała a co pierwsze się rzuca przy otwarciu - zapach jest cudowny,delikatny,mało wyczuwalny, lawenda zdecydowanie zrobiła swoje. Nic mnie nie uczuliło,nie wysuszyło i nic mi po nich złego się nie działo,no prócz faktu,że tak mnie zrelaksowały że mam ochotę iść spać ;)
Względem rozjaśnienia cieni cudów się nie spodziewałam,ba nawet się nie spodziewałam,że choć trochę się coś rozjaśni i tu też miłe zaskoczenie,przy moich ciemnych worach zdziałały cuda, choć wory pod oczami nadal mam są delikatnie rozjaśnione,zdecydowanie jest to najlepszy produkt z całej trójki jaki dane mi było otrzymać do przetestowania,dziękuję więc tym bardziej,czy polecam ? No ba ależ oczywiście że tak,mój zdecydowany faworyt wśród wszystkich produktów pod oczy :)

Czy zakupię ponownie ? : Zdecydowane tak ! :)

Moja ocena : 6/6
 Zainteresowanie mojego skarbka okazało się dość duże :)
Miałyście może te płatki ? Lub te drugie ze złotą wersją ? Zastanawiam się,czy zakupić te czy wypróbować te złote ? Tylko nie wiem ile te drugie kosztują.
Tak więc życzę miłego dnia,ja zmykam na co nieco co misie lubią najbardziej ;) szczególnie te kilogramowe (czyli ja) ;) ... trochę słodkości i dobra  kawa :)
 Pozdrawiamy :****
XoXo Wasza Gonia

4 komentarze:

  1. Śliczna MAMA - to Wasze zdjęcie jest teraz moim ulubionym :):*
    Co do płatków - muszę się zastanowić nad ich zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie stosowałam płatków pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj-miło i elegancko tu u Ciebie-podoba mi się-zostanę na dłużej,Pozdrawiam wiosennie,a w wolnej chwili zapraszam w odwiedziny.Miłego popołudnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam nigdy tych płatków :) Oj, zjadła bym te słodkości! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...