Obserwatorzy

wtorek, 16 kwietnia 2013

my wishlist ... april 2013

Dobry wieczór :)
Jak minął Wam dzisiejszy dzień ? Mnie dziś miło zaskoczyła pogoda :) było na plusie 24 :) prawie jak w lato ;) jutro wybieram się na miasto na dłuuugi spacer z moim dwuletnim skarbem i szczerze powiedziawszy nie mogę doczekać się czwartku,ponieważ w czwartek ma mnie odwiedzić moja kochana przyjaciółka - Justynka :) i mam ochotę skakać ze szczęścia :D a póki co odliczam dni :)
Dziś przygotowałam dla Was dla odmiany coś bardziej relaksującego,czyli moja "skromna" mało kosmetyczna lista życzeń na miesiąc kwiecień :)
1. Kalosze Italy - błyszczące,czarne oficerki rozm. 38 :)

2. Balerinki - meliski - czarne,gumowe z czerwonym serduchem rozm. 38.
Szczerze powiedziawszy moje pierwsze jakoś do tej pory bym się na nie nie skusiła.


3. Balerinki - lakierowane nude - jak dla mnie idealne do wszystkiego :) rozm. 38.

4. Kurtka "skórzana" - karmel rozm. najprawdopodobniej M :) w S wejdę ale już moje piersi nie koniecznie ;/ tak więc ulubiona czarna idzie w odstawkę a teraz poszukuję idealnej karmelowej.

5. Lakier kawior kaszka - względem kolorystyki do końca jeszcze nie wiem,albo czerń albo mieszanka czarnego i złota,tu możecie zobaczyć inne : klik.

6. Kredka na linię wodną Paese - odcień cielisty,czyli ecru mat o nr.21 klik.
Od dawna "czaje się" na dobrą kredkę na linię wodą,która nie będzie wyglądała jakby była jakaś przemalowana,ostatnimi dniami moja kochana Ewelinka doradziła mi tą cielistą Paese, teraz tylko ją znaleźć :) dziękuję kochana :* niebawem wybiorę się na jej poszukiwanie.

W tym miesiącu to byłoby na tyle z moje listy,kosmetyków jako takich nie potrzebuję,więc w tym miesiącu stawiam na wiosenne odświeżanie szafy :) miłej nocy bo piszę i piszę a tu z wieczora już się noc zdążyła zrobić,tak więc dla tych którzy czytają teraz dobrej nocy a dla tych z rana życzę pozytywnie spędzonego słonecznego dnia i mega dużego optymizmu :)

A póki co idę spać z moim nowym życiowym mottem,którego postanowiłam się trzymać :
"Co mnie nie zabije,z całą pewnością wzmocni"
XoXo Wasza Gonia

15 komentarzy:

  1. Meliski są niewygodne, szczególnie w czasie upałów - obcierają stopę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuu :( to kiepsko teraz się zastanawiam czy nie zrezygnować,bo myślałam,że jednak najwygodniejsze są.

      Usuń
  2. Melisek nigdy nie miałam, wcale mi się nie podobają,ale te baleriny przecudowne, sama kiedys muszę takie sobie sprawić.
    ja tez mam czarną "skórę", ale jej nigdy nie odstawię chyba, tak ją kocham ( bo tak dobrze w niej wyglądam xD )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jakbym nie miała czarnej też bym nie odstawiła :) ale że mi się zazwyczaj jeden model tej kurtki podoba to jednak głupotą byłby zakup takiej samej a rozmiar większy,choć znając mnie wszystko się może zdarzyć.

      Usuń
  3. MELISKI TO i ja bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam meliski i je lubię :) szczególnie wiosną i jesienią bo na upały faktycznie za bardzo się nie nadają

    OdpowiedzUsuń
  5. Uprzedzam, że meliski nie nadają się na lato :-(

    OdpowiedzUsuń
  6. takie kalosze to świetna sprawa ;) najlepszy zakup obuwniczy jaki kiedykolwiek zrobiłam... balerinki - meliski super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Balerinki i kurtka są świetne.
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W tamtym roku chorowałam na takie meliski :) może kupię je w tym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie kalosze widziałam gdzieś na bazarze, za 45 zł :) urocze są :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kalosze,meliski oraz balerinki są fantastyczne :)
    Życzę Ci spełnienia tych życzeń :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę spełnienia marzeń, ale czy takie meliski nie odparzą stóp?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...