Obserwatorzy

wtorek, 30 kwietnia 2013

Nie płyń w dół - idź pod prąd - idź w stronę piękna

Dobry wieczór moje piękne drogie Panie :)
 po wielu dniach przeleżanych w łóżku i odchorowanych mam nareszcie siłę do działania i to jaką ...
energia wprost mnie rozpiera,cały dzień spędziliśmy (ja,małżonek i nasz synek) na wiosennych porządkach w ogrodzie,jutro planujemy grilla z kochanymi przyjaciółmi i ich pociechą,tak więc dzień zapowiada się bardzo przyjemnie :) i chyba takie odreagowania złego czasu lubię najbardziej.
Najprzyjemniej się czuję w gronie moich przyjaciół i rodziny,niestety rodzinka w tym roku na weekend majowy nie przyjecie,ale za to zobaczymy się w lipcu i bardzo ale to bardzo się cieszę :)
do lipca też mam dwa wesela,pierwsze naszych przyjaciół a drugie rodziny ze strony małżonka.
W czasie ostatnich paru dni gdy nie miałam zupełnie sił,zapewne dlatego,że prawie nic nie jadłam i spożywałam tylko wodę mineralną schudłam 5 kg.dziś oczywiście nadrobiłam,ale...postanowiłam zacząć dbać o siebie,aby nie spocząć na laurach,a iść do przodu po lepszą sylwetkę,lepsze samopoczucie i lepsze zdrowie przede wszystkim :) dlatego też odstawiłam kawę,słodycze jadam w minimalnych ilościach,a cukier albo ograniczam albo zupełnie w niektórych przypadkach odstawiam. I pora oczywiście na owoce :) których niebawem w moim ogrodzie nie zabraknie :)
Po weekendzie wybieram się po matę do ćwiczeń i ruszam tyłeczek od 6 na ćwiczenia :) wieczorem od pon.umówiłam się na wieczorny jogging z sąsiadką i mam nadzieję,że dojdę do takiej formy,że i o 5 nad ranem będę mogła skorzystać aby te pół godzinki pobiegać przed wyjściem małżonka do pracy bo póki co mam lenia,ale jak to ze mną ZAWSZE bywa jak się rozruszam i nakręcę nie mogę przestać :) jakbyście miały jakieś swoje ulubione ćwiczenia choćby na youtubie które możecie mi polecić będę wdzięczna :) kończę bo jakaś burza mi tu mała zawitała i nie chcę aby mi net siadł.
Trzymajcie się ciepło kochane,wierzcie w siebie,w swoje możliwości i swą siłę do działania :)
Moja wiara w siebie i w swoje możliwości chyba wróciła na dobre,rozgaszcza się i rozkręca ;)
A na zakończenie polecam :
XoXo Wasza Gonia

9 komentarzy:

  1. Wszędzie motywacje widzę :) cudownie :)
    Życzę dużo wytrwałości w postanowieniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to teraz wszystko do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również od jutra biorę się za siebie :)
    Początek miesiąca jest najlepszą motywacją :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę sukcesów i radości! :)

    A co do plynu do plukania ust to jest swietny, polecam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia w dążeniu do celu :D uda się ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo motywujące słowa, czytając to, aż uśmiech pojawił się na twarzy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) życzę równie mocnych motywacji :)

      Usuń
  7. Trzymam kciuki za Twoją motywację. :-)Ja też muszę się za siebie wziąć. Póki co...obiecanki cacanki. :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...