Obserwatorzy

piątek, 5 kwietnia 2013

Vichy Idealia - rozświetlający krem wygładzający - moja recenzja

Hello ;)
Jak Wam mija kolejny dzień długiej zimy ?
Ja dziś po kolejnej wizycie u lekarza,tym razem nie ze mną a z synkiem i jak to u nas standardowo bywa gardło ;/ dzięki Bogu do wizyty w szpitalu jeszcze nam trochę daleko z czego ogromnie się cieszę. I mimo faktu,że oboje jesteśmy chorzy mamy się świetnie,dobre samopoczucie nas nie omija a ja cieszę się tym bardziej,że jedna z najlepszych lekarek w naszym mieście jednak jeszcze postanowiła popracować i na emeryturę się nie wybiera,być może to głupie jednak na Jej chwilowym zastępstwie przy pierwszej wizycie jedna uznała,że nic nie widzi i kazała brać apap i wit.C lub "co tam Pani chce" :) druga od razu pojechała z antybiotykiem chociaż też uznała,że nic nie widzi,na antybiotyk (3 tabletki) wydałam 70zł a zamiast pomóc jeszcze się pogorszyło a teraz mam taki za 6zł i kurcze mam nadzieję,że zacznie działać. Czasem mam wrażenie,że niektóre lekarki przepisują to za co aktualnie im firmy płacą a nie to co faktycznie mogłoby pomóc. Jak widzicie kurujemy się więc ciągle i przy tym poprawie stanu zdrowia będę się nadal trzymała,ponieważ przygotowałam dla Was recenzję kremu o którym już dawno chciałam Wam napisać,ale jednak profesjonalizm (najpierw dokładnie przetestuj a później kobieto pisz) przejął górę,ale co się odwlecze to nie uciecze,tak więc dziś co nieco o kremie który uratował stan zdrowia mojej skóry.

Vichy Idealia - rozświetlający krem wygładzający - moja recenzja :
Co nieco od producenta :
Idealna skóra przestała być marzeniem!
Dzięki poprawie zdrowia skóry, spełnia się marzenie o idealnej cerze.
W wyniku ogólnoświatowego badania obejmującego kobiety w wieku 20-60 lat, z czterech grup etnicznych, Vichy Laboratories stworzyło pielęgnację nadającą skórze idealny wygląd - Idealia może odmienić Twoją skórę natychmiast.

Testowany dermatologicznie.
Hipoalergiczna formuła.
Zawiera łagodzącą i regenerującą wodę termalną z Vichy.
Bez parabenów.

Wskazania :
Oznaki starzenia,stres,zmęczenie.


Skuteczność :
Widocznie wygładza zmarszczki. Skóra staje się delikatna i wypełniona w dotyku.
Przywraca skórze naturalny blask,aby miała jednolity i świeży kolor.


Konsystencja :
Delikatna,świeża można go więc użyć spokojnie pod makijaż szybko się wchłania,bardzo dobrze nawilża przy czym nie zapycha porów,krem dzięki tak lekkiej konsystencji bardzo dobrze się rozprowadza i starcza na dłużej :)

Skład :
Aqua, Glycerin, Dimethicone, Alcohol Denat, Pentaerythrityl Tetraethylhexanoate, Saccharomyces/Xylinum Black Tea Ferment, Myreth-3 Myristate, Isopropyl Palmitate, Pentylene Glycol, Cetyl Alcohol, Octyldodecanol, Synthetic Wax, PEG-100 Stearate, CI 17200, CI 15985, CI 77891, Stearyl Alcohol, Mica, Carbomer, Glyceryl Stearate, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Dimethicone Crosspolymer, Methylmethacrylate Crosspolymer, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Adenosine, Tocopheryl Acetate, Caprylyl Glycol, Capryloyl Salicylic Acid, Fragance.
 

Moja opinia :
Krem miałam przyjemność otrzymać na spotkaniu blogerek z okazji dnia kobiet od firmy Vichy.
Szczerze powiedziawszy firma wiedziała co robi dając blogerkom najlepsze swe produkty.
Dlaczego ? A to otóż dlatego,że kremy tej firmy są drogie nie ma co ukrywać za krem zapłacimy około 100zł i sama osobiście nigdy nie sięgnełabym po ich krem w czasie zakupów.
Próbki niby można wypróbować,natomiast ja nie jestem osobą która ufa próbką,choć ostatnio próbki jakie dane nam było otrzymać w aptekach : klik a dokładniej próbka kremu Aqualia Thermal przypadł mi do gustu i również z chęcią bym wypróbowała pełny produkt.
W czasie dermokonsultacji moja cera odbiegała od ideału,miałam wiele nierówności, cerę mieszaną czyli strefa T tłusta natomiast policzki za bardzo wysuszone,czerwone,z grudkami i nie równościami.
Oj tak jest co naprawiać,a bynajmniej było. Dlaczego ? Bo ten krem jest prawdziwym ideałem i zdecydowanie warto było po niego sięgnąć. Od 9 marca wykorzystałam jakąś połowę opakowania (tyle co widać na zdjęciu) może nawet i nie. Na początku używałam codziennie później co drugi dzień aby jednak strefy T za bardzo nie odżywić i ewentualnie rozpieszczałam tylko policzki.
Po pierwszym użyciu odczułam odżywienie,po kolejnych je zobaczyłam.
Moja cera jest w coraz lepszym stanie,zmienia się z dnia na dzień,nie jest podrażniona, zaczerwieniona i nie ma już takich nierówności. Oczywiście ilość krostek również się zdecydowanie zminimalizowała,ale to już zasługa innej nowości od Vichy o której niebawem również Wam napiszę.
Krem ten zdecydowanie mogę polecić i z całą pewnością do niego powrócę nie raz :)

Moja ocena : 6/6

Cena : od ok.96zł do 109zł w aptekach.

Tak więc póki co ja zabieram się za dalsze czytanie "Chaty" Wam życzę miłego dnia,z chęcią dowiedziałabym się jaki jest Wasz krem numer 1 :) i jaką cerę macie.
XoXo Wasza Gonia

18 komentarzy:

  1. Oj wracaj szybko do zdrowia ;) Kremu nie próbowałam bo jakoś nie przepadam za firmą Vichy :P Sama nie wiem skąd ta awersja. Być może przez nachalne reklamy?

    Ze względu na brak aktualizacji bloggera musiałam założyć drugiego bloga. Wszystkie posty zostały przeniesione.
    http://marilynnandcosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U szkoda być może aktualizacje się naprawią na drugi z chęcią zajrzę i również dodam do obserwowanych :) nie wiem czemu mnie ceny odstraszały ale odkąd zakupiłam żel do mycia tak idę dalej. Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. powiem tak jeśli chodzi o żele do mycia twarzy apteczne to akurat opłaca się zainwestować bo są wydajniejsze od tych drogeryjnych :)

      Usuń
    3. Oj są zdecydowanie :)

      Usuń
  2. Miałam próbkę tego kremu, świetny jest, ale drogi niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wracajcie szybko do zdrowia :):*
    Ja jeszcze nie używałam tego kremu,ale wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealia mi się marzy :) kiedyś kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam kilka próbek tego kremu i uważam że jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie średniej jakości krem, z pewnością nie zakupię go ponownie :/

    OdpowiedzUsuń
  7. moja cera również jest mieszana a policzki były mega przesuszone ale odkąd wiem co jak i dbam o twarz jak należy widzę poprawę

    OdpowiedzUsuń
  8. oj tak ciezko o dobrego lekarza;/ zdrówka :*
    dobrze wiedziec ze krem sie sprawdzil;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki słońce :* oj również się cieszę że okazał się tak dobry :)

      Usuń
  9. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia! :*
    A krem Idealia mam i ja :) Chociaż chwilowo czeka w kolejce na zużycie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też się przeziębiłam...chcę już wiosny! Ja mam mieszaną cerę i lubię bardzo kremy Babuszki Agafii :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny zapach ma ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jeszcze nie używam tego kremu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam cerę mieszaną, więc serum z Tołpy idealnie nawilża mi te partie, które mam suche ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Drogo, ale przeczytałam Twoją recenzję z zainteresowaniem, bo chcialam wiedzieć, czy Vichy jest coś warte :)
    Ja mam cerę normalną, teraz powoli dojrzała - więc dla mnie kremy przeciwzmarszczkowe dobre.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...