Obserwatorzy

wtorek, 28 maja 2013

Idealna skóra na cieplejszą porę roku,czyli dbamy o siebie peelingowo cz.3 - Perfumowany peelimg do dłoni "Czas dla mnie" Synesis - moja recenzja + współpraca Werner i Wspólnicy

Dzień dobry :)
Jako,że ostatnio mam trochę zjazdów rodzinnych i na nic czasu dziś przygotowałam dla Was kolejną trzecią już część  z serii "Dbamy o siebie peelingowo" :)
Na warsztat postanowiłam położyć mój ulubiony i bezkonkurencyjny peeling od Synesis.


Peeling Synesis miałam możliwość otrzymania od firmy Synesis na spotkaniu blogerek w Rzeszowie, za co serdecznie dziękuję. Fakt ten nie miał wpływu na moją opinię tego produktu.
www.synesis.pl - zapraszam :)

Perfumowany peelimg do dłoni "Czas dla mnie" Synesis - moja recenzja :
zdjęcie pochodzi ze strony synesis.pl
Co nieco od producenta :
Perfumowany peeling do dłoni daje natychmiastowy i trwały efekt miękkiej, plastycznej oraz aksamitnej skóry dłoni. Dłonie pachną kojąco i odświeżająco.
Specjalne dobrane kryształki soli doskonale peelingują,bez jakichkolwiek podrażnień.
Peeling jest niezwykle skuteczny, a jednocześnie bardzo delikatny, dzięki połączeniu drogocennych i szlachetnych surowców: witamin C i E, które działają nawilżająco, wygładzająco, a także odżywczo.
Peeling do dłoni nie zawiera żadnych konserwantów ani barwników.
Delikatnie i skutecznie złuszcza martwe komórki naskórka, powodując, że skóra dłoni staje się jedwabiście gładka.
Wystarczy kilkuminutowy masaż dłoni peelingiem  marki Synesis i spłukanie ich letnią wodą, by uzyskać efekt aksamitnej, przyjemnej w dotyku i napiętej skóry, którą każda Pani z chęcią będzie podawała do pocałunku...
peeling jest również doskonały dla Panów.

Perfumowany peeling do dłoni zawiera 9 aktywnych składników :
- burak cukrowy
- olej kokosowy
- olej z pestek winogrona
- olej z orzechów macadamia
- olej z avocado
- olej z wiesiołka
- masło ze słodkich migdałów
- witamina E
- sterole
- squaleny

Peeling po rozmieszaniu wygląda tak :
A na mych dłoniach w czasie peelingowania tak :
Moja opinia :
Z reguły peelingom do rąk nie ufałam,wypróbowałam parę,również tych z maseczkami jednorazowe dostępne w drogeriach po ok.4-5zł.
Po użyciu tego byłam zachwycona :) daje jedwabiście gładką skórę,prawie,że jak u noworodków :)
Ściera szybko i sprawnie martwy naskórek i sądzę,że z bardzo zaniedbanych dłoni potrafi wydobyć piękno i delikatność.
Jest solny i niestety troszeczkę szczypie jeśli dopiero co robiliśmy manicure czy też mamy jakieś ranki,wtedy na tych rankach radziłabym go oszczędzić.
Natomiast mnie nie zawiódł,spisuje się świetnie,choć cena trochę odstrasza jest na prawdę bardzo wydajny bo potrzebujemy tylko troszeczkę.
Jest to zdecydowanie mój ulubieniec a jeżeli chodzi o peelingi do rąk,lepszego nie używałam.
Po peelingu dobrze jest wetrzeć jakiś balsam czy krem w swe dłonie :)

Czy kupię ponownie ? : Nie wiem cena mnie odstrasza,ale sądząc po wydajności kto wie :)

Moja ocena : 6/6

Cena : 78zł/100ml. tu : klik.

Wczoraj też odebrałam przesyłkę od firmy Werner i Wspólnicy : www.werner.pl zapraszam :)
Otrzymałam nowość Plusssz Care lekkie nogi oraz notes który się zdecydowanie przyda :)
Póki co zmykam na orzeźwiającego,sycącego drinka z mlekiem i truskawkami z przyprawami, jednak muszę uznać,że truskawki świeże to jednak świeże,ale te mrożone póki co też mogą być.
XoXo Wasza Gonia

9 komentarzy:

  1. mm koktajl ;*

    synesis nie miaøam æadnych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  2. Plusssz Care lekkie nogi - ciekawa jestem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się opakowanie synesis, jest takie oszczędne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepysznie wygląda ten drink :))

    OdpowiedzUsuń
  5. perfumowany Peeling do dloni - brzmi zachecajaco- jak dla mnie jego sklad jest super!!! z checia bym go kupila:))) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na swoją przesyłkę od Werner i Wspólnicy wciąż czekam.

    Co do samego peelingu jest świetny - to prawda - ja również go uwielbiam i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. długo szukałam dobrego peelingu do rąk :)
    a u mnie nowy wiosenny makijaż! http://pear-up.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nigdy nie stosowałam peelingu do rąk - może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...