Obserwatorzy

poniedziałek, 17 czerwca 2013

Margaritkowy konkurs urodzinowy - WYNIKI !

Dobry wieczór :)
 Dziś nie owijając w bawełnę wybrałam odpowiedź na pytanie konkursowe jeśli chodzi o konkurs urodzinowy mego bloga. Dziękuję przede wszystkim za zgłoszenia i zainteresowanie.
Fakt faktem trochę mi się smutno zrobiło gdy zobaczyłam ilość osób obserwujących na początku konkursu a na zakończenie,osoby przybywały,zgłoszenie zostawiały a później wybywały z osób obserwujących,choć też nie mam do nikogo o to żalu,nie mniej jednak wszystko rzetelnie zostało sprawdzone i zwyciężczynią,mam nadzieję szczęśliwą :) została : Majowa Malaga :
Również mam nadzieję,że ten Mikołaj będzie słał całorocznie kosmetyczne podarki ;)
Serdecznie gratuluję,a reszcie dziękuję za udział,a tych którzy postanowią zostać ze mną dalej ciepło pozdrawiam i mam nadzieję,że będę mogła zadowolić Was kolejnymi interesującymi wpisami.
Wprawdzie początkująca odpowiedź konkursowa spodobała mi się inna natomiast pozostałe punkty konkursowe nie zostały spełnione,dlatego wybrałam drugą interesującą odpowiedź.

Natomiast dodając tak od siebie :) wypowiedź może i najbardziej kreatywna nie była,ale była szczera, i bardzo mi się spodobała, była życiowa, z prostym bez wątpienia przekazem którym ja mam nadzieję,przez całe swe drogi blogowania będę się kierować,zdecydowanie życzę sobie i mojemu blogowi spełnienia w miliardach procent :) póki co się udaje,no omijając tą kasę ;) ale źle nie jest.
Tak więc postanowiłam zakupić tak od siebie drugą małą nagrodę niespodziankę,dlatego też jeśli autorka będzie takową nagrodą zainteresowana zakupię coś i wyślę,
a chodzi tu o wypowiedź : Magdaleny B :

Oczywiście o wszystkim poinformuję drogą mailową :)
Przy okazji "nabywały" również propozycję zmiany banera :) tak więc obiecuję pomyślę nad tym i być może zorganizuje kolejny konkurs w którym do zrobienia będzie właśnie baner i ciekawe nagrody :)

Teraz życzę spokojnej nocy i jeszcze raz gratuluję,3 majcie się cieplutko :)
XoXo Wasza Gonia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...