Obserwatorzy

środa, 14 sierpnia 2013

Chusteczki nawilżane do peelingu "efekt dermabrazji" nowość od Cleanic - moja recenzja

Hej :)
Właśnie uśpiłam swego śpiocha,a najmłodsze potomstwo w brzuszku daje znać,że muszę odpoczywać tak więc w chwili relaksu postanowiłam przygotować dla Was recenzję chusteczek których bałam się używać i omijałam jak ogień,choć recenzję miały dobre to jednak przy moje problematycznej jednak cerze takich nowości się obawiam,ale skusiłam się szczególnie po zobaczeniu ich ceny w rossmanie co wcale jak za parę chusteczek nawilżanych nie uważam za małą.

Chusteczki dane mi było otrzymać na spotkaniu blogerek z okazji dnia kobiet jakie miało miejsce 9 marca tego roku w Rzeszowie,tak było to już jakiś czas temu a zważając na to,że mamy sierpień :) ...
trochę sobie poleżały i poczekały aż się skuszę ;)

Chusteczki nawilżane do peelingu "efekt dermabrazji" nowość od Cleanic - moja recenzja :
Co nieco od producenta :
CHUSTECZKI NAWILŻANE DO PEELINGU to nowy sposób na szybki i wygodny peeling twarzy,szyi i dekoltu.Chusteczka pokryta jest mikrogranulkami,które zapewniają delikatny i bezpieczny peeling każdego rodzaju skóry,bez konieczności użycia i zmywania pozostałości kosmetyku do peelingu,jak przy tradycyjnych peelingach.
Wygodne w podróży.Szybko usuwają martwy naskórek i pobudzają mikrokrążenie.
Ekstrakt z chabra,bławatka ma właściwości antyseptyczne i tonizujące.

Produkt testowany dermatologicznie.
Efekt dermabrazji.
Oczyszczona skóra lepiej wchłania składniki odżywcze.

Cena : ok.8zł za op.10szt.

Chusteczki są meeega duże :
Dlatego też ja przerwałam jedną na pół,jedną połowę użyłam - drugą schowałam do opakowanie na kolejny raz z peelingiem :)
Chusteczki są dwustronne
( z jednej strony - peelingowej - drobne kuleczki,druga zaś jest gładka)
Chusteczki po użyciu wyglądają prawie tak dobrze jak i przed :)
z małą różnicą,że peelingująco - nawilżające mikrogranulki są zdarte.

Moja opinia :
Do chusteczek jak wiecie podeszłam dość sceptycznie i z zdecydowanym dystansem.
Natomiast już po pierwszym użyciu wpadłam jak przysłowiowa śliwka w kompot...
nie spodziewałam się,że mogą być takie dobre i że banalne chusteczki są w stanie wykonać jaki kolwiek dobry peeling.
Jakie było moje zdziwienie gdy po ok.minutowym zabiegu,gdzie okrężnymi - delikatnymi ruchami masowałam wręcz moją twarz i szyję (ba z tej połowy starczyło jeszcze na dekolt ;) ) a twarz była gładka jak nigdy wcześniej.
Poczułam zdecydowane odświeżenie,oczyszczenie,peeling faktycznie ożywił wręcz moją twarz przez co skóra lepiej oddycha.
Po skończonym peelingu skóra niestety jest lekko zaczerwieniona,granulki są dość wyczuwalne, jednak produkt zapewnia nam delikatne nawilżenie naszej skóry co choć troszeczkę złagodzi skutki tarcia. Jak dla leniwca są w sam raz - ja po ich użyciu nie nakładam żadnego kremu czy maseczki cieszę się oddychającą - świeżą - gładką skórą :)
Zdecydowanie mogę polecić.

Moja ocena : 6/6
 
Produkt otrzymałam dzięki uprzejmości firmy Cleanic,co nie miało wpływu na moją ocenę.


XoXo Wasza Gonia 

18 komentarzy:

  1. Ja również przepadłam:) Bardzo się z nimi polubiłam i w sumie nie używam praktycznie innych kosmetycznych peelingów.

    OdpowiedzUsuń
  2. oj kuszą mnie coraz bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O to mnie zainteresowałaś bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdobyłam je już jakiś czas temu, jednak dla mnie zbyt mocne są do twarzy, jednak na ciało czy łokcie, kolana sprawdzają się super. Zgadzam się z Tobą że są zbyt duże, połowa jest akurat.

    OdpowiedzUsuń
  5. wow !
    nie wiedziałam, że jest coś takiego
    ciekawy produkt

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam aż będą w promocji bo chce je nabyć ♥ a ta recenzja mi w tym pomogła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bym nie pomyślała, że chusteczki mogą wykonać taki dobry peeling :D Aż mam ochotę się skusić na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też mam je:)
    już drugą paczkę kupiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię te chusteczki :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również jestem fanką tych chusteczek :)
    Są bardzo mocne,ale dzięki temu dają widoczny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przypomniałaś mi, że miałam je kupić :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy produkt,nie miałam,ale jak zobaczę to chyba sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy produkt :)
    Musze spróbować, ciekawe czy nadają się do cery wrażliwej, bo nie lubię niespodzianek, a mam dosyć kapryśną cerę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dosyć problematyczną i sprawdzają się świetnie.

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...