Obserwatorzy

wtorek, 27 sierpnia 2013

Kolorowy lakierowy zawrót głowy

Witajcie :)
dziś zdecydowanie post "luźniejszy"...
ostatnimi czasy mam dużo odpoczywać i dużo leżeć tak więc od wielu wielu miesięcy miałam w końcu dłuższą chwilę (dwugodzinną) gdzie tata zabrał malucha na spacer a ja,żeby się nie nudzić postanowiłam poeksperymentować z wzorkami na moich pazurkach,przyznam szczerze że bez tego cudaka całość zdecydowanie aż tak dobrze by się nie trzymała, oto co mi wyszło :
Do stworzenia tego cudaka zostały użyte cztery lakiery,oraz top coat NYC,
przyznam się do zupełnego braku profesjonalizmu - zapomniałam podstawy - czyli bezbarwnej odżywki która uchroniłaby moje paznokcie przed zabarwieniem płytki,ale w końcu liczy się efekt :)
a na żywo wyglądają moim zdaniem zdecydowanie lepiej i dodają optymizmu ;D
A użyłam :
Jako bazę :
- Donegal lakier z serii Beauty Shine nr.7123 6ml. - 6,99zł
Ozdobne krople :
- Bell lakier z serii Air Flow Lotus Effect nr.05 10gr. - 5,99zł - biedronka
- Lakier firmy Paese nr. 177 9ml. - 14,90 zł
- Star Gazer z serii Chrome nr.237 14ml. - 11,99zł - butiqueuk.pl
Utrwalacz :
- Top Coat utrwalacz i wysuszacz firmy NYC - 6,49zł - nocanka.pl na allegro

Jak podoba Wam się pomysł ?
Macie swoje ulubione formy dekorowania paznokci ?
Ja przyznam się uwielbiam czerwień,ale chyba tylko na nią mam czas,więc jeśli będę miała dłuższą chwilkę zdecydowanie skuszę się na dalsze eksperymentowanie.
Dziś skusiłam się również na konkurs,na blogu tusz i wanilia : klik
chętnych również zapraszam :)
oto co jest do wygrania :
 
XoXo Wasza Gonia 

12 komentarzy:

  1. No przyznam,że masz fantazję - efekt końcowy jest bardzo optymistyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam kropkowe paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o jak ladne sie prezentuja pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. paznokcie wyglądają przepięknie ! ja niestety mimo olbrzymich chęci nie umiałabym czegoś takiego stworzyc ; p

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie Ci to wyszło, ja niestety nie mam takiego talentu.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne paznokcie. pozdrawiam i zapraszam do mnie http://dorotadrygalska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze pazurki, na pewno dodają optymizmu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...