Obserwatorzy

piątek, 9 sierpnia 2013

Lato rozświetlone drobinkami złota - Pat & Rub by Kinga Rusin - Olejek rozświetlający do ciała i twarzy 100% natury - moja recenzja

Witajcie :)
Ostatni goście odjechali,mój mały bezcenny skarb właśnie sobie błogo śpi a ja mam chwilę dla siebie. Dzisiejszy ranek spędziłam w przychodniowej poczekalni,ale dzięki temu wiem,że ostatnie zwolnienie tempa i odpoczynek w domu zaowocował lekką poprawą,choć mam zwiększoną dawkę leku na podtrzymanie ciąży to maluszek dobrze się rozwija,pozostaje mi tylko czekać na powrót lepszego lekarza i badanie usg abym mogła mam nadzieję odetchnąć z ulgą że wszystko jest ku dobrej drodze.
To chyba tyle o mnie :) mam nadzieję,że u Was wszystko w porządku,a na poprawę samopoczucia zapraszam na moją recenzję olejku rozświetlającego który w tak słoneczne dni wyjątkowo się mieni.
Olejek otrzymałam od Pani Renaty Szuszczenko z firmy Pat & Rub zapraszam : www.patandrub.pl.
Wprawdzie chciałam go wymienić,ale Pani Renata mi to odradziła i dobrze zrobiłam,że go zatrzymałam :)

Pat & Rub Olejek rozświetlający do ciała i twarzy 100% natury
z serii Sun Fun - moja recenzja :
 Co nieco od producenta :
Seria kosmetyków naturalnych SUN FUN to dostęp do odrobiny słońca każdego dnia.
Rozświetlający olejek do ciała i twarzy. Opalizuje, odżywia i pielęgnuje. Skomponowany z najlepszych tłoczonych na zimno olei oraz naturalnych rozświetlających cząsteczek. Odżywia, regeneruje i chroni skórę. Idealnie i szybko się wchłania, a złote drobinki dodają skórze słonecznych refleksów.

 Kompozycja olejku :
-  olej jojoba wzmacnia i dodaje sprężystości
-  olej babasu uelastycznia, nawilża, jest naturalnym filtrem UV
-  olej z oliwek wygładza i koi
-  olej z pestek winogron jest źródłem przeciwutleniaczy
-  roślinne emolienty z oleju kokosowego
-  naturalna witamina E wygładza, ujędrnia, natłuszcza i nawilża
-  silica oczyszcza, pozwala olejkowi na szybsze wchłanianie
-  mika rozświetla

Skład :
Olea Europaea (olive) Fruit Oil, Orbignya Oleifera Seed Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Decyl Cocoate, Vitis Vinifera ( Grape) Seed Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Silica, Tocopherol, Heliantus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Perfum, Mica, CI 77019, CI 77491, CI 77019.

Cena : 89zł / 100ml.
Gdzie ? : TU : klik.

Data ważności : 6 miesięcy od daty otwarcia

A tak się prezentuje na dłoni :
W pełnym słońcu :
(oczywiście nakładamy odrobinę mniej,ja chciałam aby efekt był dla Was dobrze widoczny)
 
Moja opinia :
Z użyciem olejku czekałam parę miesięcy aby użyć go właśnie w pełne słońca letnie dni,choć niestety muszę przyznać,że przy temp.nie przekraczającej +30'C spisuje się dobrze,to tak jak teraz gdzie temperatura sięga +40'C jest już za ciężki.
Choć jest dość suchy dobrze nawilża nasze ciało,wygładza i pozostawia piękny zdrowy blask, ma się wrażenie złotej poświaty na ciele :)
Niestety trzeba uważać z jego użyciem bo można przedobrzyć - wystarczy go dosłownie mała odrobinka przez co jest bardzo ale to bardzo wydajny.
Nie wiem czy kiedykolwiek spotkałam równie wydajny produkt co ten.
Choć przez okres tych 6 miesięcy raczej go nie zużyjemy,dlatego też dobrym zamiennikiem byłyby mniejsze opakowanie np.50ml za ok.40zł no chyba,że mamy się z kim dzielić to będzie w sam raz :)
Opakowanie jest stabilne szklane i ładnie wygląda w łazience,dość ekskluzywnie bym nawet powiedziała. Po jego wsmarowaniu warto poczekać małą chwilkę aż produkt stopi się z ciałem aby nie pozostawił resztek na ubraniu - trwa to parę sekund :)
Podoba mi się,że olejek jest tak bardzo naturalny co zdecydowanie jest ogromnym plusem.
Choć o wiele większym plusem był fakt zatrudnienia Pani Renaty w firmie,bo tak rzetelnie, sprawnie, szybko i miło mało kto potrafi zaprezentować produkty danej firmy.
Ja osobiście byłam ciekawa innych ich produktów,bo firma aż do spotkania blogerek z okazji dnia kobiet w Rzeszowie była mi zupełnie obca.
Mam cichą nadzieję,że również i w spotkaniu w Starachowicach firma da radę uczestniczyć,bo chętnie dowiedziałabym się o ciekawych produktach dla przyszłych mam i noworodków.
Póki co kusi mnie peeling do ust... miałam się nie rozpisywać :) no dobrze,wracając olejek zdecydowanie przypadł mi do gustu i choć nie wiem kiedy go zużyję zdecydowanie skusiłabym się na niego ponowie. Szczególnie mogę go polecić dla bardziej opalonych ciał bo ze mnie straszny bieluszek,ale u mnie też wygląda bardzo dobrze,naturalnie,zdrowo i świeżo.

Moja ocena : 5/6

By nie przedłużając zdecydowanie mogę polecić szczególnie,że firma dość często tworzy nowe rabaty czy promocję i ceny bywają korzystniejsze.
Ciekawa jestem,czy używałyście i jak u Was się sprawdził ?
Ja aby nie przedłużać zmykam tworzyć obiad i życzę pełnego pozytywnych wiadomości dnia :)
XoXo Wasza Gonia 

11 komentarzy:

  1. trochę drogi, patrząc na efekt przyznam ,że podobny mi daje dove z drobinkami ;)) mgielka beyonce tez daje ladny glow , mimo to fajny gadżecik i cieszę się , że Ci przypasował ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No moja znajoma kiedyś właśnie zapytała czy dove używam bo ma taki sam i efekt ten sam ponoć.

      Usuń
  2. wiele dobrego o nim słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Tobie mogłam poznać jego działanie na sobie - jestem zachwycona :)

    P.S Do jutra:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Serce mi się kroi jak widzę jego cenę :( Marzy mi sie taki olejek :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...