Obserwatorzy

sobota, 31 sierpnia 2013

My wish list - september 2013r.

Dzień dobry
chętnie powiedziałabym Wam,iż niedawno wstałam,jednak nic z tego choć i tak moje skarby do 4 w nocy pospać mi dały,skończyłam więc szybkie sprzątanie,zjadłam śniadanko i wyczekuję godz.15 :) o której też dnia dzisiejszego odbędzie się spotkanie blogerek świętokrzyskich w Starachowicach.
Ale o spotkaniu zapewne jutro :) no może jakieś zdjęcie na fb się pojawi :)
ogromnie się stresuję i ogromnie się cieszę :o)
dlatego też dziś post trochę rozrywkowy,marzeniowy i "ten z pomysłami" :)
No nie powiem poszaleję ... ale lubię wish list dlatego,że w przyszłości jeśli sama nie wiem jaki kosmetyk ma dobrą opinię i jaki mnie  skusił zapewne skuszę się na jakiś z mojej listy choćby wcześniejszej :) tak więc już nie przedłużając zapraszam :


Chętnie zobaczyłabym u siebie :

1. Pędzel do kresek Real Techniques Fine Liner Brush - 26,50 zł klik.

2. Rozświetlacz Bell Planete Illuminator nr.01 - ok.16 zł.
Jakby ktoś go jeszcze gdzieś spotkał dajcie znać :)
3. Ingrid prelude baza pod makijaż - 11,97 zł klik.
4. Baza pod cienie Essence I love stage - 10,99 zł klik.

5. Eyeliner w żelu Essence kolor czarny Midnight in Paris 01 - 11,99 zł klik.
6. Zestaw do brwi Essence Stylist Set - 10,99 zł klik.

7. Puder matujący Essence fix&matte - 34,99 zł klik.
8.  Mój zdecydowany ulubieniec który niestety się skończył a przez moje skompstwo szkoda mi go kupować jak mam inne nie użyte podkłady czy fluidy natomiast zdecydowanie warty uwagi i będzie to pierwszy zakup jaki uczynię a jeżeli dokończę te :)
Cetrice Photo Finish podkład nr.010 Sand Beige - 26,99 zł klik.
9. Coś dla pielęgnacji ciężarówek ;)
Balsam do ciała Bielenda Sexy Mama - ok.20 zł klik.
Już nie szalejąc byłoby to chyba na tyle :) lub aż tyle,ciekawa jestem jakie są Wasze listy życzeń na miesiąc wrzesień tego roku i na co macie ochotę się skusić.
Miłego dnia kochani,na koniec piosenka z książki którą kocham Mały Książę i Róża :)

XoXo Wasza Gonia 

13 komentarzy:

  1. Eyeliner Essence używam używam i końca nie widać... :D Ja jestem z niego zadowolona. Paletka do stylizacji brwi niestety mi się kończy, swoje już wysłożyła :) Również chciałabym wypróbowac ten puder matujący. Słyszałam że jest dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. polecam zestaw pędzli z allegrohttp://allegro.pl/pedzle-do-makijazu-zestaw-16szt-zestaw-pedzli-i3443897406.html . uważam ze ta cena ze jeden pędzelek to dużo, a na allegro jest tanio. pozdrawiam i zapraszam do mnie http://dorotadrygalska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie podkład Cetrice Photo Finish też muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też chcę ten podkład z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przez jakiś czas polowałam na ten rozświetlacz z Bell, ale nigdzie nie mogłam go znaleźć :( Czyżby go wycofali ze sklepów?

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby jak najwięcej życzeń się z listy spełniło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Eyeliner z Essesce uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Eyeliner Essence chyba został wycofany :( więc jak coś musisz go szybko szukać puki jeszcze można go gdzieś dostać;)

    OdpowiedzUsuń
  9. puder z Essence tez mi się marzy:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem realne do spełnienia,te Twoje marzenia :):*

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydałaby mi się jakaś dobra baza pod cienie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja Droga, nie wiem czy gdzieś jeszcze dostaniesz ten rozświetlacz, szukałam go w tamte wakacje i jakoś nie mogłam nigdzie dostać :/ ale podzielam zdanie- śliczny!
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę również dorwać tę bazę pod cienie z essence, cena zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...