Obserwatorzy

czwartek, 8 sierpnia 2013

Orzeźwiająco - odświeżające odkrycie tegorocznego lata - Be Beauty Body Expertiv Spa - sól do kąpieli trawa cytrynowa i bambus - moja recenzja + nowa współpraca

Witajcie kochane tego jak dla mnie upalnego dość dnia :)
Dziś recenzja produktu przy którym zdecydowanie nie można przejść obojętnie - lub co najmniej nie opłaca się szczególnie za taką niską cenę nie skorzystać i za mniej niż 5zł nie zakupić najlepszej soli jaką kiedykolwiek firma Be Beauty Body Expertiv Spa wypuściła na nasz krajowy rynek.
Ja osobiście jestem nią zachwycona i nie wyobrażam sobie abym nie zakupiła na zapas parę opakowań,bo jest to niestety jak śmiem przypuszczać limitowana edycja.
W najlepszym wypadku wyślę małżonka,bo to dzięki niemu ta sól się u mnie znalazła,ja w tak upalne dni mogę tylko leniwie przechadzać się między pułkami sklepowymi co i niestety nie jest mi obecnie wskazane :( muszę odpoczywać i dbać o najmłodsze pokolenie które rozwija się w brzuszku.

Be Beauty Body Expertiv Spa
 sól do kąpieli trawa cytrynowa i bambus - moja recenzja :
Co nieco od firmy :
Trawa cytrynowa i bambus pochodząca z naturalnych złóż soli kamiennej dostarcza wielu cennych składników mineralnych niezbędnych dla odpowiedniej pielęgnacji Twojej skóry.
Sól została wzbogacona o ekstrakt z bambusa,który ceniony jest za właściwości wygładzające i odświeżające. Odpowiednio dobrany,orzeźwiający zapach działa regenerująco i pobudza do dalszego działania. Dodatek odświeżającej soli do kąpieli przywróci blask nawet najbardziej wymagającej skórze, a Twoja kąpiel stanie się miłą chwilą wytchnienia.

Składniki / Ingredients :
Sodium Chloride, Sodium Lauryl Sulfate, Parfum, Propylene Glycol, Bambusa Arundinacea Leaf Extract, Limonene, Linalool, CI 19140, CI 42090.

Produkt przebadany dermatologicznie.

Opakowanie :
Standardowe plastikowe opakowanie, zawartość produktu w op.600g.
Cena :
Niecałe 5zł.
Moja opinia :
Produkt jak wiadomo trafił do mnie przypadkowo i zdecydowanie go uwielbiam :)
Jako miłośniczka soli do kąpieli chętnie stosuję różne sole różnych firm ale z taką jeszcze się nie spotkałam. Nawet w cieplejszej kąpieli potrafi odświeżyć i dać niesamowite orzeźwienie.
Ja stosuję ją rano i wieczorem i aż wstyd się przyznać - nie wyobrażam sobie aby jej zabrakło.
Za tak niską cenę mogą ją zdecydowanie polecić szczególnie na tak gorące dni jakie teraz mamy, ja osobiście po porannej szybkiej kąpieli czuję się naładowana energią przynajmniej na połowę dnia i nie straszne mi te 40 na plusie ;) orzeźwia niesamowicie a wieczorem wykończona po całym dniu czuję idealne wręcz odprężenie i odświeżenie aż się miło zasypia :)

Moja ocena : 6+/6

P.S. Nawet przy wieczornej kąpieli przy świecach jest niezastąpiona i wcale nie rozgrzewa - odświeża i orzeźwia nasze ciało :)

Parę dni temu otrzymałam również do przetestowanie nowe balsamy do ciała od firmy FARMONA :
Są to :
- Sensitive eco style - balsam do ciała nawilżająco - wygładzający Farmona - 250ml.
- Sensitive eco style - balsam do ciała odżywczo - regenerujący Farmona - 250ml.

Na pierwszy ogień poszedł odżywczo regenerujący :) jestem pod wrażeniem :)
a na chwilę obecną idę domownikom zaserwować zimną chłodzącą kawę do następnego :****
XoXo Wasza Gonia 

9 komentarzy:

  1. Choć za solami do kąpieli nie przepadam,przełamię się i przy najbliższych zakupach włożę ją do koszyka :)
    P.S Kawa + babeczka = uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam te sole- są rewelacyjne ;) zaproście mnie na taką kawę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety jak dla mnie ta sól jest bardzo słaba :/

    OdpowiedzUsuń
  4. chetnie przetestuje jak dorobie sie wanny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już dawno nie miałam żadnej soli z biedronki

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te sole do kąpieli z Biedronki ;D Są tak tanie, a tak dobre. Jednak nie używałam jeszcze nigdy akurat tej :)

    Pozdrawiam :) Obserwuje i w wolnej chwili zapraszam do mnie ! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...