Obserwatorzy

wtorek, 13 sierpnia 2013

Szaleństwo prezentowe cz.1

Dobry wieczór :)
Nie wiem czy tego typu post przypadnie Wam do gustu,nie mniej jednak mam małą nadzieję,że choć troszeczkę się spodoba.
W związku z ogromną falą podarunkową jaka mnie w ciągu ostatniego miesiąca ogarneła czyli jakoś od 13 tamtego miesiąca do 13 tego (czyli do dnia dzisiejszego) miałam napisać co otrzymałam.
Nie są to jednak wszystkie rzeczy więc etap ten podzieliłabym na 3 części,jeśli spodoba Wam się część 1 czyli ta i będziecie chcieli abym zrobiła część 2 zrobię i ją,ale to już zależy od Was :)
Tak więc zaczynamy :
na początku może część prezentu urodzinowego od siostry czyli szkatułka pełna kobiecych rarytasów
A w środku :
 Pasek :
 Bransoletka którą polubiłam :
Bardzo ładnie się prezentuje,ominę już może co mi przypomina ;)
Złote cudne kolczyki kuleczki z którymi się nie rozstaje :
Od małżonka mego na urodziny wybrałam sobie torebkę,która od dawna mi się marzyła a na allegro akurat była przecena jakieś 40% :
 Zdecydowanie pojemna :
 Wymieniłam więc moją starszą mniejszą wersję na ciut większą :
Jakoś pod koniec miesiąca spotkałam się również z moją kochaną Ewelinką M.
dzień był cuuudowny dziękuję :*
otrzymałam również śliczną bluzeczkę - nietoperza,
guziki w niej mnie najbardziej urzekły,dziękuję jeszcze raz <3
Dwa dni temu wyjechała również moja druga siostra Wiola,
niestety widzimy się raz do roku i to na bardzo krótki okres czasu,
a przywiozła nam między innymi :
moją ukochaną herbatkę Lady Grey
ta akurat jest w torebkach natomiast nie wiem czy ta liściasta z kwiatami nie smakuje ciut lepiej.
fartuszek i zestaw ściereczek do naczyń :
złoty zestaw do włosów :
zestaw podwójnych błyszczyków do ust Rabel :
dwa z nich powędrowały do bliskich mi osób
pozostałe trzy powędrują natomiast do Was w rozdaniu,
nie wiem tylko czy tu czy na fb jak wolicie ?
Mój synek otrzymał między innymi :
Mój małżonek otrzymał od mojego szwagra zestaw adidasa który sama miałam mu zakupić,
kocham ten zapach :)
Ode mnie z okazji jutrzejszej 3 rocznicy ślubu wybrałam dla Niego zestaw w house
dzięki pomocy Justynki,dziękuję :)
jest to koszula z długim rękawem i t-shirt :
zdjęcia może najlepszej jakości nie są ale mam nadzieję,że jednak coś widać :)
Ja otrzymałam natomiast rysunek nad którym pracowała moja zdolna męska bestia :
Przy okazji widać synek talent po tacie odziedziczył i tęcze maluje nawet i na ceracie :)
a ja się cieszę,że w porę biały  obrus zdjęłam :)
A Rafałek otrzymał dnia wczorajszego od taty pierwszą skarbonkę oczywiście z autami :)
w której będzie zbierał na ukochane klocki lego.

Mam nadzieję,że dzisiejszym postem Was nie zanudziłam.
Mój mały 2,5 letni szkrab już wstał i zaczyna wymuszać wszystko płaczem.
Ciekawa jestem kiedy ten "bunt dwulatka" minie... oby szybko.
Sobie więc życzę cierpliwości a Wam miłego dnia :)
XoXo Wasza Gonia 

12 komentarzy:

  1. kochanA swietne rzeczy ,najlepsza torebka;)

    i widze tu talent malarski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe rzeczy! Mój misiek też uwielbia koszulki z autami :D
    Bunt dwulatka na szczęście mam za sobą, ale teraz jestem w trakcie buntu trzylatka i nie wiem co gorsze :D życzę wiele cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo zdecydowanie się przyda :)
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  3. Mi najbardziej wpadł w oko złoty zestaw.

    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Siostra się postarała... Chętnie bym przygarnęła taką szkatułkę z zawartością :) Ja jakoś szkatułki zawsze dostaje puste :D
    A nie... w ostatniej był pierścionek zaręczynowy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. chce kolejne takie posty!
    super rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie posty - poproszę o więcej :)
    Śliczne prezenty :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne są takie posty :-) Fajne prezenty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale dużo różności :) Fajnie się to ogląda.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...