Obserwatorzy

czwartek, 22 sierpnia 2013

zapraszam na tag - 50 przypadkowych faktów o mnie

Witajcie kochani :)
Od pewnego czasu w świecie blogosfery bez wątpienia króluje jeden tag: "50 przypadkowych faktów o mnie" dnia dzisiejszego postanowiłam i ja dołączyć się do zabawy,zapraszam więc na moje odpowiedzi :)


1. Moje imiona to Małgorzata Olga Faustyna :)
Choć moje pierwsze imię ma dużo wspólnego z dniem moich urodzin tak na prawdę miałam mieć na imię Olga :) zmieniło się to dopiero na porodówce,natomiast Olga zostało jako drugie.

2. Mam dwie starsze siostry - Wiolę 14 lat starszą i - Iwonkę 11 lat starszą.

3. Jestem córeczką tatusia i choć taty już ze mną nie ma,zawsze był i jest moim najważniejszym mężczyzną,wzorem najbardziej troskliwego taty.

4. W dzieciństwie byłam bardzo przywiązana do mojej najstarszej siostry do tego stopnia,że mówiłam do Niej "mamo" była to jedyna osoba która potrafiła mi cokolwiek wytłumaczyć że wyperswadować głupie pomysły,teraz równie ważne są dla mnie dwie siostry i cieszę się,że je mam.

5. Zawsze lubiłam język polski :)
Wypracowania kochałam do tego stopnia,że pisałam je nie tylko sobie ale również i moim znajomym, uważam je za świetny choć czasochłonny relaks :)
Nawet i poprawa pracy licencjackiej dla znajomego była dla mnie czystą frajdą.

6. Zdecydowanie za to najwięcej kłopotów sprawiała mi matematyka, fizyka i chemia.
Z matmy jestem totalną kaleką i nie ma chyba osoby która potrafiłaby mi ją wytłumaczyć abym zapamiętała na dobre. Każda lepsza ocena z tego przedmiotu była pracochłonnym całonocnym tłumaczeniem i nieskończoną ilością zadań do rozwiązania przy pomocy wuja który akurat posiada umysł ścisły,no ja oczywiście po tygodniu lub zmianie tematu wszystko zapominałam.
Tak więc w przyszłości na korkach z matmy zdecydowanie zbankrutuje.

7. Boję się horrorów,do tego stopnia,że mój małżonek ma zakaz oglądania ich przy mnie.
Czasem mam wrażenie,że może w życiu osobistym mam ich za dużo i dlatego nie ich nie znoszę.

8. Za to kocham romansidła :) bo przeważnie dobrze się kończą.
Moimi ulubionymi filmami są "Amelia" i "Czekolada" :)

9. Jestem niepoprawną miłośniczką książek.
Zawsze na nie dużo wydawałam i wolałam kupić nową książkę niż nowy ciuch.
Ostatnimi czasy przekonałam się do wypożyczania,szczególnie teraz gdy mam leżeć i odpoczywać i jedną wchłaniam w ciągu dnia - góra dwóch.
Choć mąż nadal załamuje ręce gdy wracam z zakupów i wyciągam kolejnych nowych siedem książek ale kupuję w promocji lub na wyprzedażach no przeważnie :)

10. Ostatnio bardzo rzadko słucham muzyki,wolę rozmawiać pisać pisać pisać :) muzyka natomiast towarzyszy mi w czasie kąpieli w wannie wtedy na spokojnie zapalam świece,włączam foto ramkę z ulubioną muzyką i się relaksuje.

11. W dzieciństwie byłam zdecydowaną miłośniczką zwierzaków,nawet jako nastolatka lubiłam się nimi otaczać,w moim domu były już psy,koty,papugi,rybki,chomiki,króliki,żółwie i jeże chyba o niczym nie zapomniałam.

12. Niestety po pewnym wydarzeniu które strasznie wspominam do tej pory kotów wręcz nienawidzę i mam totalną obsesję na punkcie trzymania zwierząt jakichkolwiek w domu nawet i słodkich kotków czy piesków,bezpieczeństwo mojej rodziny jest dla mnie najważniejsze.

13. Kocham dzieci,oczywiście najbardziej swego synka i maleństwo w brzuszku,są największym szczęściem o jakim kiedykolwiek mogłabym marzyć <3 <3

14. Moim mentorem duchowym jest Rafał Jarosiewicz :)
człowiek którego podziwiam i jeden z niewielu mężczyzn któremu ufam.

15. Uwielbiam dawać prezenty,chyba i bardziej a niżeli dostawać,uwielbiam wybierać, wyszukiwać idealnej rzeczy dla obdarowywanej osoby.

16. Za często przebaczam,choć wiem że nie powinnam i że w przyszłości obróci się to przeciw mnie.

17. Mam wspaniałych przyjaciół, trójką która wie wszystko jest Justyna, Renia i Jarek, nigdy mnie nie zawiedli i zawsze wspierali,w najgorszych chwilach zawsze sami przychodzą z pomocą i zawsze są,cudem jest mieć takie osoby :***

18. Jestem zdecydowanym typem domownika,nie lubię imprez,czy różnych spotkań,zacisze domowe odpowiada mi najbardziej.

19. Najważniejsza w moim życiu jest rodzina,miłość i przyjaźń.
Jeśli przyjaciel jest w stanie zrobić dla mnie wszystko ja jestem w stanie ryzykować dla Niego swoje życie.

20. Swego czasu lubiłam pisać wiersze :)

21. Jestem zdecydowanie pamiętliwa,szczególnie jeśli chodzi o jakąś negatywną kwestię lub też smutne wspomnienia,zdecydowanie lepiej mi nic złego nie mówić nawet i w złości zawsze zapamiętam ;)

22. Nienawidzę lodów truskawkowych !!! Ble... .

23. Jeśli chodzi o kwestię kulinarną to mam cudownie uzdolnione siostry i świetnych szwagrów którzy potrafią tworzyć takie cuda,że nie da się ich nie zjeść kocham wprost :)

24. Jeśli natomiast o mnie chodzi kocham rozpieszczać swoją rodzinę,uwielbiam przygotowywać różne smaczne dania,sałatki a szczególnie pyszne ciasta na osłodzenie życia :)

25. Nie wyobrażam sobie iść spać i nie posmarować rąk i stóp kremem nie mogę wtedy zasnąć.

26. Mimo iż jestem śpiochem to jednak w nocy mało sypiam,chodzę późno spać,budzę się koło 4 i zasnąć już nie zasnę,spać chce mi się dopiero koło 8 gdy pora wstać.

27. Jestem trochę pedantyczna i choć staram się w sobie ten fakt tłumić,czasami mnie szlag trafia gdy coś nie jest tak jak powinno a wtedy lepiej się do mnie nie zbliżać.

28. Kocham Sopot :) i góry świętokrzyskie szczególnie Święty Krzyż.

29. Od ponad 3 lat jestem mężatką.

30. Jestem estetką.

31. Nie lubię malować paznokci,zupełnie nie mam na to czasu.
Ale nie umalowane i nie zadbane paznokcie nie wydają mi się kobiece i czuje się niekomfortowo dlatego też muszę mieć nałożony choćby bezbarwny lakier.

32. Lubię rodzinne spacery ale jednak krótkie,dłuższe wyprawy mnie męczą.

33. Pod koniec tygodnia zastanawiam się co dobrego stworzyć do niedzielnej kawki :)
już od dzisiejszego rana obsesyjnie wręcz zastanawiam się jaką nową sałatkę wymyślić do pysznych pomidorków koktajlowych zebranych wczoraj przez małżonka w ogrodzie.
Dziś za to wymyśliłam deser z malinami po obiedzie.

34. Swego czasu miałam dobrą pamięć do zapamiętywania piosenek,lubiłam też śpiewać :)

35. Nie boję się pająków ani muszek,zawsze wszystkie łapię i wyrzucam przez okno natomiast nie cierpię szczurów i myszę.

36. Jestem totalnym tchórzem i choć zdaję sobie sprawę,że prawko jest niezbędne to wątpię abym sama z siebie się na nie zapisała i co gorsza jeździła.

37. Mam klaustrofobię,lęk wysokości i chorobę lokomocyjną.

38. Nie mam zaufania do fryzjerów,jedyną fryzjerką jakiej ufam jest Magda :)

39. Nie lubię swojego zdjęcia z dowodu.

40. Dobre pół roku temu piłam za dużo kawy,zastępowałam nią nawet posiłki uwielbiałam smak mocnej czarnej kawy do tego stopnia że piłam 5 kubków dziennie lub i więcej,na całe szczęście nie mam tendencji do uzależnień i z dnia na dzień ją odstawiłam.

41. Jestem zdecydowaną przeciwniczką papierosów,dla mnie osoby palące wręcz śmierdzą,sama parę razy próbowałam palić ale zupełnie mi to nie pasuje,a w dodatku jest strasznie uczulona za zapach papierosów i zawsze wyczuje gdy ktoś palił nie wydaje mi się to ani atrakcyjne ani przyjemne.

42. Lubię dbać o swoich najbliższych,jestem w stosunku do nich trochę opiekuńcza jeśli chodzi zaś o mojego synka to zdecydowana nadopiekuńcza matka ze mnie choć rozpieszczam Go jak mogę i ma praktycznie wszystko co chce oczywiście jeśli nie jest to szkodliwe dla Jego zdrowia czy psychiki.

43. Wizyta u dentysty nie wywołuje u mnie panicznego lęku natomiast jakiekolwiek wyrywane już tak. Nie lubię także pobierania krwi.

44. Dnia 7 czerwca 2013r. spełniłam jedno ze swych marzeń i zapisałam się do Fundacji DKMS - Polskiej bazy dawcy komórek macierzystych, jestem więc potencjalnym dawcą szpiku.

45. Przede wszystkim jednak wspieram akcje ratujące życie nienarodzonych dzieci czyli Bractwo Małych Stópek : www.dlazycia.info.
W portfelu zawsze znajdzie się parę kart z informacją o BMS,stópki nienarodzonego 10-tygodniowego bobaska towarzyszyły mojemu synkowi już praktycznie od urodzenia bo zostały doczepione do Jego torby przy wózku.

46. Jestem katoliczką,mimo iż nie lubię dłuższych spacerów to pielgrzymki wręcz kocham nigdy mnie nie męczą,a wręcz motywują,do działania,do lepszej pracy nad sobą.
Bóg jest dla mnie na pierwszym miejscu,i choć nie jednokrotnie się z Nim pokłóciłam szczególnie gdy mój mały skarb walczył o życie w szpitalu wiem,że może wszystko i dzięki Niemu nawet najgorsza sytuacja może mieć swoje dobre zakończenie.
Na co dzień przy kluczach towarzyszy mi blaszka "Nie wstydzę się Jezusa": klik.
I zawsze w mojej torebce można znaleźć różaniec a nawet i parę poświęconych różańców :)

47. Jedyną rzeczą kosmetyczno-praktyczną bez jakiej nie wyobrażam sobie funkcjonowania jest tangle teezer w wersji podróżnej,i choć jest strasznie drogi na pewno zakupię kolejny gdy ten się zepsuje,moim zdaniem jest fenomenalny :)

48. Gdy jestem głodna i coś piszę np.teraz posta :) gubię znaki lub je mylę,dlatego też jako pedantka muszę je często poprawiać.

49. Nie wyobrażam sobie wyjść z domu bez make-upu choć na codzień gdy nigdzie nie wychodzę chodzę "solo" z twarzą tylko i wyłącznie umytą żelem i posmarowaną tonikiem.

50. Kocham zakupy,ale jednym z najgorszych momentów zakupowego szału jest przymierzanie ciuchów,szczególnie spodni wręcz trzeba mnie do tego namawiać i ciągnąć siłą abym sobie jakieś w końcu wybrała i je ...przymierzyła :)

I to by było na tyle mam nadzieję,że Was nie zamęczyłam :)

 XoXo Wasza Gonia 

12 komentarzy:

  1. też uwielbiam czytać książki i kocham dzieci , oczywiście gratuluję kolejnego maleństwa ;)) u mnie też ten tag :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez od zawsze lubilam jezyk polski i uwielbiam czytac ksiazki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się oczytałam! Ale widać, że lubisz język polski, a w szczególności pisanie wypracowań. :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dziękuję :)
      właśnie staram się ograniczać,bo nikt za dużo czytać nie lubi i tak jest lepiej a niżeli na początku :D już zaglądam.

      Usuń
  4. Kolejna fanka Sopotu <3. Przybij piątkę! ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamy wiele wspólnego :*
    DZIĘKUJĘ,że jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
  6. o jejuniu drugie w drodze? gratulacje!:&*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej, ja mam jeszcze więcei nikt tego nie przeczyta wiec spoko xD
    szkoda,że aż tak nie lubisz horrorów, bo masz takie w zyciu. Oby się poprawiło Ci.
    maleństwo w brzuszku? gratulacje :)
    tangle nie miałam i raczej pewnie nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  8. super odpowiedzi!
    gratulacje misiątka w brzuszku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna notka, sporo się można o Tobie dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...