Obserwatorzy

wtorek, 22 października 2013

Wspólne odkrywanie od pierwszego przytulenia z Fisher Price

Dzień dobry :)
dziś witam szczególnie mamy te ciężarówkowe ;) czyli takie jak ja które spodziewają się swego upragnionego dzieciątka na przełomie 2013 i 2014 roku.
Trwa właśnie akcja firmy Fisher Price,gdzie dzięki rejestracji na stronie otrzymacie prezent powitalny - grzechotkę firmy Fisher Price.
Sama osobiście od tego typu akcji trzymam się z reguły z daleka bo średnio w nie wierzę,ale zarejestrowałam się i po jakimś tygodniu dwóch otrzymałam nie ukrywam zdziwiona swój prezent powitalny,a raczej prezent powitalny dla mojego malca :)
 W paczce oprócz porządnej zabawki otrzymamy również bony rabatowe na zabawki firmy fisher price,co mnie zdziwiło dostaliśmy bon o wartości 60zł na bujaczek fisherowy,ja bujaczek mam ale jakbym nie miała zapewne bym z okazji skorzystała :
Jeśli akcją Was zainteresowałam zapraszam do rejestracji :
ponoć na zabawkę czeka się ponad trzy tygodnie choć moja jak widać przyszła dość szybko.
XoXo Wasza Gonia 

9 komentarzy:

  1. Teraz Rafałek a już niedługo "MAŁE" będzie miało uciechę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa ta mgiełka do włosów. Ja zazwyczaj używam Gliss Kur ale czasem lubię spróbować czegoś nowego. Śliczne zdjęcia i takie ciepłe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że firmy wprowadzają takie akcje raz na jakiś czas :) Super grzechotka, ot co ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię zabawki tej marki tzn mój synek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...