Obserwatorzy

piątek, 23 maja 2014

Poręczny zestaw pędzli do makijażu

Dobry wieczór moje gwiazdy ;*
dziś przygotowałam dla Was recenzję zestawu pędzli jaki możecie jeszcze dostać w biedronce.
Jako maniaczka pędzli uwielbiam testować kolejne,aczkolwiek stawiam na sprawdzone firmy które szczycą się nieskazitelną opinią,profesjonalizmem,estetyką wykonania i trwałością produktu.
Bubli nie używam i staram się ich po prostu nie kupować...
jak więc ten zestaw znalazł się u mnie ?
Zupełnym przypadkiem,dałam się podejść famie internetu,wiele z Was wychwalało pędzle biedronkowe rzekomo oryginalne Ecotoolsy,tą prawdę i ich oryginalność można sobie o kant deski potrzaskać delikatnie rzecz ujmując,ale że sama w sklepie nie byłam i podjarałam się "okazją" pędzli Ecotools w cenie nie całe 30zł to poprosiłam małżonka aby mi je zakupił,a że się nie zna i podrób od oryginałów nie rozpozna to i ze mną zostały,wypróbowałam i wiecie co ? Nie żałuję,że je mam :)
Na chwilę obecną wyparły nawet hakuraki i ostatnio ulubione real techniques,być może nie oryginały, ale tanie pędzle godne uwagi.
Zapakowany zestaw :
zawiera :
1. Pędzelek do różu
moim zdaniem dobry i do różu i do bronzera,ukośne ścięcie pozwala dobrze nałożyć kosmetyk który idealnie wyprofiluje i zaostrzy rysy naszej twarzy.
Jest delikatny,poręczny,dobrze się myje,jest genialnym odpowiednikiem wszystkich innych dużych pędzli z gigantycznymi trzonkami :) na podróż czy do torebki w sam raz,czuje że brakowało mi go w mojej kolekcji.
2. Pędzelek do pudru
Rzekłabym mała miotełka ;)
wstyd się przyznać,ale zdradziłam dla niego mojego wieloletniego ulubieńca czyli hakuro
jest poręczny bez dwóch zdań,nie rysuje twarzy a wręcz przeciwnie jest miły w użytkowaniu,
nie zabiera dużo produktu i dobrze rozprowadza puder - równomiernie.
Mój ulubieniec wśród tych czterech.
3. Pędzelek do brwi
w tym przypadku do brwi go zupełnie nie używam (wolę kredkę z grzebykiem)
dla mnie stał się dobry do nakładania cieni na powiekę oraz wklepywania tych brokatowych :)
4. Pędzelek do cieni
to jest dla mnie taki pędzelek łączący parę w jeden :)
jest dobry,do nakładania jak i blendowania cieni.
Ja osobiście używam go do nakładania mojego rozświetlacza Mary-Lou Manizer.
Podsumowując...
zestaw cieni okazał się dla mnie strzałem w dziesiątkę,nie sądziłam że mogę zakupić dobre pędzle w tak przystępnej cenie :)
Mimo,iż zestaw jest mały to dla mnie jest to duży plus ponieważ jest poręczny,mogę nareszcie mieć wszystkie potrzebne pędzle do wykonania pełnego makijażu przy sobie,nie martwić się gdzie ja je pomieszczę. Zawierają piękną kosmetyczkę,no dobra mini kosmetyczkę :D
która zmieści się w każdej kobiecej torebce,nie ma bata,że nie !
dla osób początkujących jak i dla tych zapracowanych i lubiących od czasu do czasu poprawić make-up szczerze polecam :)
ja udomawiam je w swojej kosmetyczce już na dobre :)
Cena: niecałe 30zł
Gdzie?: sieć sklepów biedronka
Ciekawa jestem która z Was go posiada :)
miłego wieczoru kochani,jutro czeka mnie ważny dzień tak więc do miłego :*
XoXo Wasza Gonia 

17 komentarzy:

  1. Ja posiadam! I muszę przyznać, że ten mini-kabuki mi totalnie nie podpasował... Jest za rzadki... A ten do rozcierania skradł moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten do rozcierania dzięki swojej wielkości jest bardzo praktyczny tysiące możliwości użytkowania :)

      Usuń
  2. Mnie one kompletnie nie skusiły.

    OdpowiedzUsuń
  3. zastanawiałam się nad zamówieniem tego zestawu i chyba mnie przekonałaś choć mam wiele pędzli

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie nie skusiły :) Mam jeden oryginalny do pudru i póki co mi wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja się nie skusiłam, ale widziałam, że u mnie w biedronce jeszcze są..

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam aż będą na totalnej wyprzedaży - jak wtedy trafię, to wezmę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. widziałam je w Biedronce ;) miałam nawet kupic ale nie ma w zestawie pedzla do podkladu wiec podziekowałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam je :) ale się nie skusiłam. Mam kilka pędzli, których używam i na razie nie potrzebne mi są nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziś kupilam je za 14.99 i zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dziś zakupiłam i zamierzam już jutro je wykorzystać :) Na pomalowanie siebie i koleżanki :)

    www.msoliviyah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. KOCHANA !! Ja je dzis kupiłam w biedronce za ' całe' 10 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja właśnie dziś kupiłam je za 5zł :) stoisko wyprzedaży w biedronce

    OdpowiedzUsuń
  13. o ja też dziś za 10 zł kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Posiadam :) Uzywam jak suszy sie reszta moich pedzli ;) Sa dobre,ale bez rewelacji.

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę wypróbować :) do tej pory stosowałam pędzle Mary Kay oraz Bobby Brown. Jedne i drugie nie są rewelacyjne, a niestety drogie.
    http://nataliamakeupblog.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...