Obserwatorzy

wtorek, 15 lipca 2014

7 tydzień w zdjęciach - by margaritkaaa blog

Hello ;*
witam Was bardzo ciepło,szybko i sprawnie dziś przejdę do zdjęć z minionego tygodnia :)
W poniedziałek pozałatwialiśmy trochę formalności,czyli uzgodniliśmy datę chrztu naszej perełki :)
otrzymałam również od swojego mężczyzny cudowny prezent,wymarzony ekspres do kawy Nescafe Dolce Gusto,faktycznie można przy nim zbankrutować bo kapsułki są dość drogie,szczególnie przy moim paro dniowym piciu różnych kaw,ale na prawdę nie umiem się powstrzymać rewelacja !
Moje kubki smakowe zdecydowanie są zadowolone,a ja cieszę się,że firma Nescafe dodała rabat do pierwszych zakupów an ich stronie zawsze warto skorzystać jakby nie było 50zł jest.
 Jedna z moich ulubionych,choć najbardziej lubię Carmelową :)
 W zestawie znalazłam również parę innych dobrych smakołyków do wypróbowania,
muszę przyznać,że czekolada też jest całkiem niezła :)
Róże których płatki w tamtym tygodniu towarzyszyły nam w kąpieli mają się świetnie ;)
We wtorek zaczełam dzień pozytywnym śniadaniem :)
potem ruszyliśmy w miasto,musieliśmy jechać w pewne miejsce a po powrocie pojechaliśmy na pyszne lody w Starchowickiej Primaverze
 Polecamy makowe :)
 Jedna kruszynka jeszcze nie mogła,więc chyba postanowiła wypróbować smak kapelusza ;)
Kocham to zdjęcie i osoby na nim <3 <3 <3
Środa była dniem przetworów,zrobiłam sok z naszej czarnej porzeczki i dżemik na kanapki :)
Czwartek był dniem mego mężczyzny który postanowił co nieco zadbać o żonę i zrobił moje ukochane w jego wykonaniu omlety :)
Piątek był dniem pakowania i wypróbowywania kolejnej wersji Batiste,
zdecydowanie ta jest dla mnie lepsza a niżeli Lace.
W sobotę od rana przebierałam nóżkami czekając na małżonka który musiał iść do pracy a ja odliczałam godziny do wyjazdu do babci :)
Oczywiście w tym czasie również można było sobie co nieco życie osłodzić :)
I ruszyliśmy...
 dzieciaczki smacznie spały...
 ...a ja podziwiałam nasze piękne świętokrzyskie :)
Dotarliśmy,królewna z prababcią :)
Następnego dnia niestety musieliśmy wracać,ale z okazji moich urodzinek zabrałam moją ekipę na zakupy i spacer :)
Synek mamusi :* <3
 Moja kochana rodzinka :* :* :*
 Zabawa :)
W weekend zdecydowanie skorzystaliśmy z pogody,oby ten tydzień był równie owocny i rodzinny !
"Hallo,hallo" ...
 XoXo Wasza Gonia 

18 komentarzy:

  1. Jak zawsze - moc fantastycznych zdjęć :)
    Dzieciaki są na prawdę słodkie - mają,to po mamie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne te Twoje dzieciaki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia!:) Najważniejszy jest czas z rodziną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie tak w końcu rodzina powinna być najważniejsza

      Usuń
  4. choruję na ten ekspres, ale powstrzymuje mnie późniejsze wydawanie na te kapsułki nie małej kasy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, masz wspaniałą rodzinkę i urocze dzieciaczki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy pięknie i również pozdrawiamy :)

      Usuń
  6. Ekspres do kawy już od dawna mi się marzy

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale się fajnie oglądało zdjęcia. Serce się raduje jak ogląda się szczęście ludzi:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś też myślałam o tym, żeby kupić sobie ekspres na kapsułki, ale na szczęście znajomi którzy właśnie mają kapsułkowca wybili mi ten pomysł z głowy. Chodziło właśnie o ceny kapsułek i problem z ich dostaniem. Nie chce marudzić, ale nie wolałabyś ciśnieniowego? Mamy w pracy taki od saeco i paczkę kawy kupujemy raz w miesiącu (a z ekspresu korzysta prawie każdy i to codziennie nawet po kilka razy :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie najlepsza kawa to Chai tea latte :D mniam!

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja poproszę o taką kawę i te naleśniki :))) Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba zaraz zjemy z córcią lody - po tym Twoim mixie chce się jeszcze bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Skąd ja znam ten rynek. Śliczne fotki. Pozdrawiam całą twoją rodzinę i Starachowice.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka słodka królewna! I jeszcze prababcie ma! Na rękach ją nosić, żeby żyła jak najdłuzej! Moja Buba swojej niestety nie mogła poznać ;(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...