Obserwatorzy

wtorek, 22 lipca 2014

Zakupy na puderek.com.pl + recenzja musującej kuli do kąpieli z biżu Body Club Fizzing Bath Bomb

Dzień doberek :)
mam nadzieję,że Wam przyjemnie weekend minął,u nas ostatnio zdrowie dopisuje to i szczęście w rodzinie zagościło,przygotowania do chrzcin mojej kruszynki trwają a raczej i wielkie sprzątanie i malowanie,siostra szczęśliwie dojechała i już jest w PL sama radość ! :D
Aktualnie na słuchawkach słucham Kękę i postanowiłam napisać Wam o ulubionych kulach do kąpieli dostępnych w biedronce o które niejednokrotnie pytacie,ostatnio nawet i o nie moja teściowa zapytała,więc chyba trzeba by co nieco o nich naskrobać,szczególnie że już nie jedna w naszym domu zagościła,zanim jednak o kuli chciałam Wam pokazać moje ostatnie zakupu na puderek.com.pl
Szczotka Tanglee Teezer Salon Elite Blue Blush - 29,90zł !
Pędzelek Essence Eyeshadow Brush pędzel do cieni - 5,99zł
Pędzelek Royal - pomyłka przy wysyłce zamówiłam Essence kulke
Tusz do rzęs Max Factor 2000 Calorie Curved Brush tusz podkręcająco-pogrubiający - 19,99zł
- ma dość specyficzną szczoteczkę ale staram się do niego przekonać,choć na pierwszy raz trudno się do niej przyzwyczaić,staram się staram póki co uwielbiam wersję standardową czarną,ale że Katosu polecała to i ja chciałam wypróbować,kosmetyki polecane przez Katosu się u mnie sprawdzają więc czekam aż ją pokocham :) póki co zauważyłam że faktycznie trochę rzęsy podkręca.
Catrice Camouflage korektor kamuflaż 010 Ivory - 12,99zł
Makeup Revolution Redemption Palette Essential Shimmers paleta 12 cieni - 20zł
paletkę i swatche możecie obczaić na fan page zapraszam : klik !

Recenzja musującej kuli do kąpieli z biżu Body Club Fizzing Bath Bomb :
Cena : 5,99zł
sklepy biedronka
Moja opinia :
 Na kule uwagę zwrócił mój syn,On jest miłośnikiem (po mamie ;) ) dodawania do kąpieli różnych umilaczy,ja w okresie letnim ukochałam sobie kąpiele w różach i pianie a syn w kulach właśnie kupujemy je więc jedną za drugą,co mogę powiedzieć o tych z biżuterią ?
Naturalne perły jak producent zapewnia ? No cóż takiego kitu dawno nie słyszałam i tu minus dla producenta no jakże takie głupoty można wygadywać ?!
Dla osób które lubią się obwieszać myślę będzie fajnym drobiazgiem,ja już chyba z tego wyrosłam i jak dojrzała kobieta wolę coś stonowanego lub po prostu nic wydaje mi się o wiele lepiej to wygląda a niżeli pierwsza lepsza tandeta aby tylko być obwieszonym.
Ja tego nosić nie będę,choć podobno mają w sprzedaży kolczyki w środku (doczytałam,że mogą zdarzyć się nie równe,ale jak się zdarzą równe uważam są piękne) i kolczyki chętnie sama bym założyła bo wiadomo nie każdego na prawdzie perły stać,ja też sobie mogę pomarzyć,ale kolczyki na zdjęciach u innych wydają się ok,nam póki co trafiają się wisiorki i bransoletki i są takie sobie moim zdaniem,czy poleciłabym Wam kulę dla biżu ? Nie,choć wiadomo kto co lubi.
Czy za właściwości umilające kąpiel polecę ? Już tak.
Nawilża,choć nie jakoś mocno i na lato jest w sam raz,ma przyjemny zapach,
skóra jest nawilżona i miła w dotyku a dodatkowo ładnie pachnie,choć zapach na skórze za długo się nie utrzymuje.
Ocena kuli : 4+
Ocena biżu : 1+
Końcowa ocena produktu : 3+
  Ciekawa jestem czy i Wy postanowiliście je wypróbować i co o nich sądzicie ?
Miłego dnia kochani jutro kolejny tydzień w zdjęciach :)
Jeśli spodobała Wam się moja recenzja lub jeśli chcecie być na bieżąco zapraszam do polubienia mojego bloga na facebooku gdzie codziennie coś się dzieje :
P.S. Zamarzyły mi się cuda z Primarka :)
XoXo Wasza Gonia 

9 komentarzy:

  1. Ciekawiły mnie te kule, ale unikałam ich w obawie o obklejanie, jakie fundują niektóre kule.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakupy świetne :) a te kule jakoś mnie nie pociągają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba kupię sobie tą śliczną paletę, nie miałam jeszcze żadnych kul do kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  4. mimo wszystko fajna ta kula ;) a zakupy bardzo fajne - będziesz miała co testować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuli do kąpieli nie kupuję, bo mam wannę niestety. A ostatnio kupiłam sobie identyczną kolorystycznie szczotkę TT:)

    OdpowiedzUsuń
  6. catrice mam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię kule, ale tych z Biedronki nie miałam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...