Obserwatorzy

niedziela, 12 października 2014

13 tydzień w zdjęciach - by margaritkaaa blog

Hej kochani ;*
dzisiejsza niedziela zapowiada się słonecznie,wybierzemy się więc w jakieś przyjemne i urokliwe miejsce,może to i będzie zalew Mostki tak lubię tam bywać - trzeba wykorzystać ostatnie ciepłe dni jesieni, złapać pozytywną energię, parę promieni słonecznych aby z optymizmem powitać zbliżającą się zimę. Nasz Leonard dziś zaliczył upadek,ale muszę przyznać kwit wytrzymały,trzy razy leżał bo Laurce podobały się liście a ja zupełnie nie wiem gdzie tego wielkoluda postawić...
miałam Wam napisać na jakie książki skusiłam się w ostatniej promocji w biedronce,oto one :
 tydzień należał do najbardziej wyczekiwanej...
kawa kawa w każdej postaci,szczególnie z sympatycznymi osobami :)
oto jak mama codziennie robi make up,zaciekawiona królewna jest raz dwa :)
moje kosmetyki w łazience już też przegląda
a względem kosmetyków,korund mikrodermabrazja poszedł w ruch !
uwielbiam go !
jako konsultantka Winiary również i w tym tygodniu postawiłam na domową pożywną zupę,
mam wrażenie,że te zupy smakuję tak samo,choć kartoflanka nam nie podpasowała akurat ale grochówka jest mniam mniam :)
upiekłam mini tort,mimo iż pieczenie biszkoptów mi w miarę wychodzi to do tortów urodzinowych wolę kupne,ale od czasu do czasu sama je piekę,żeby nie smakowały tak samo dowolność jest ogromna :)
efekt końcowy z moją latte caramel <3
Wąchock ! :)
 Mój przystojniak najkochańszy :*
Spacery,ostatnio za dużo podróżuje autem zdecydowanie,kondycja już nie ta :)
 Rafałek prowadzi naszego Kika :)
 Piąteczka tata !
 Na nowym placu zabaw...
sweet króliczki Laurkowe :)
mój ulubiony zestaw tego tygodnia :
chwila porannej pielęgnacji również musi być :
Leonard jeszcze na swoim miejscu honorowym,
tam mu było najlepiej ale Laurka i tam już dotarła,
jedyny kwiat w naszym domu mający swe imię,dla nas szczególny ponieważ symbolizuje naszą rodzinę, zakupiony jeszcze jak Laurka była w mamusi brzuszku, z przyczepioną czerwoną mini kokardą na czubku, poświęcony przez babcię,
mają na nim zawisnąć cztery różno kolorowe kokardki oznaczające każdego członka rodziny.
Trzeba o niego dbać tak samo jak i o rodzinę, pielęgnować, dbać i kochać aby wspaniale się rozwijał i był z nami jak najdłużej.
Swoją drogą ogrodnik ze mnie żaden storczyki czy inne kwiaty wytrzymują góra dwa,trzy miesiące Leo jest z nami już ponad rok,więc chyba mu dobrze :)
zima idzie,Rafałka pokój już prawie na wykończeniu więc mamy nowego domownika...
znaczy Rafałek ma :
na koniec pyszne bułeczki z makiem od mężusia,znaczy bułeczki kupił,
kanapki zrobiłam sama a żeby mi za dobrze nie było ;)
zmykam się szykować,śniadanie jak i kawa zaliczone więc pora i siebie ogarnąć :)
miłego kochani i wszystkiego dobrego :*
XoXo Wasza Gonia  

25 komentarzy:

  1. super fotki
    ja dzisiaj idę do biedronki - mam nadzieję, że książki jeszcze będą'

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że jeszcze natrafisz, promocja była kupisz dwie trzecią wybierasz sobie gratis :)

      Usuń
  2. te kubeczki z biedry sa swietne ;)

    maacie shihtzu !<3 to sa przekochane psy takze dla dzieci!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mamy psa,jeśli miałabym drugi raz wybrać zdecydowanie byłaby to suka,jest strasznie nie usłuchany z resztą chyba jak większość psów,uparty i szczekliwy :) ale rasa spokojna,dla dzieci z reguły też chodzi tylko wie,że ma być delikatny,chociaż Rafałek go drażni i go podgryza. Ma swój charakter :) Kubki faktycznie genialne :)

      Usuń
  3. Cudne Maluchy:)
    Ostatnio często pijam latte, właśnie karmelową, pychota:)
    W Biedronce fajne rzeczy można nabyć, ciekawe okazje się trafiają. Ja wczoraj na przykład kupiłam dla synka kilka ubranek disneyowskich, niestety musiałam się natrudzić i po kilku sklepach 'skakać', gdyż poprzebierane towary były;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karmelowe są najlepsze :) właśnie dobre jakościowo nawet te rzeczy chociaż ja chyba bardziej dla dzieciaczków z ciuchów lidla preferuję,jednakże tam wszystko z rana wybiorą i ciężko natrafić na większy wybór w południe.

      Usuń
  4. Fajne zdjęcia, a kubek z biedronki genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochane dzieci i psiaka też widzę :). Super zdjęcia.
    Wczoraj kupiłam sobie kubek z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kupiłam ten drugi kubek, z wąsami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dla siebie ten z wąsami,ten akurat małżonka :) ale korzystam z obu :)

      Usuń
    2. Szczególnie jak męża nie ma :D jakoś się miło z niego pije.

      Usuń
  7. Jestem ciekawa tych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mmmmm na takie ciacho i kawę to bym miała ochotę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne masz bąbelki :**
    I super fotorelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękny storczyk !
    lubię takie wpisy, są bardzo pozytywne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne zdjęcia i jakie urocze szkraby :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądałam wczoraj ten kubek z koszulą w biedronce :) fajny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ mi się ciepło na sercu robi,jak przeglądam Twój MIX - zawsze tyle się u Was dzieje,że jestem pod bardzo pozytywnym wrażeniem :):*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo, ja też mam ten kubek z Biedronki ;) Skusiłam się jeszcze na ten z wąsikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mnie skusiła ta promocja na książki - chociaż ja przepadłam w dziecięcych i kulinarnych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałam kupić tą książkę Piąta aleja piąta rano, ale nie było nigdzie ceny :( mogłam zapytać ale nie miałam zbytnio czasu a teraz mi szkoda :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...