Obserwatorzy

niedziela, 19 października 2014

14 tydzień w zdjęciach - by margaritkaaa blog

Witajcie kochani :)
miniony tydzień nie należał zdecydowanie do przyjemnych, nadal czekam na większą ilość ważnych - najważniejszych dla mnie informacji i liczę,że jednak wszystko się dobrze zakończy, mimo tego staramy się cieszyć sobą wzajemnie i przebywać wspólnie jak najdłużej :)
Na chwilę obecną nic dla mnie nie jest tak istotne jak moja kochana rodzina.
Mój mały najcudowniejszy kochany barista przez cały tydzień przygotowywał mi kawę,
oczywiście pod nadzorem mamy :* <3
jesień,jesień już jest !
 najważniejsze każdej jesieni kalosze :)
 moje większe cudo z "zawsze w biegu" Kikiem :)
 stworek pełen energii !...
piękne torty od naszej pociechy czyli Rafałka...
ten pierwszy z lewej dla mamy,drugi środkowy dla siostry i ten po prawej dla taty :)
wspanialszego syna nie ma nikt ! nasza duma :* :* :* :*
tak w wersji bardziej jadalnej...
ulubiony budyń karmelowy !
jajecznica z cebulką i pieczarkami...
kawowe love <3
Rafałkowy dzień słodkości, czyli postanowiłam wprowadzić jeden dzień w tygodniu na słodycze w pozostałe stawiam na zdrowe odżywianie, oczywiście wiecie co wynikło z mojej słabej silnej woli ?
Spróbuję jednak zrobić jabłka w karmelu może na halloween przejdzie.
Tymczasem mój numer jeden z pocieszaniu sytuacji :
 i pomysły męża :
 bo królewna musi jak mamusia, ba On już jej chciał oddać w spadku moje kosmetyki bo potem się przeterminują a teraz niechaj sobie rzuca :) oczywiście wszystko zamknięte i nie szklane spokojnie
ale czasem pomysły nawet te w żartach mego P.mnie zaskakują,faceci :)
Byliśmy w Smyku i prócz kupionej zabawki Rafałkowi wyszliśmy z pięknymi balonami dla Laurki i Rafałka, też chce tak umieć !
świeżego powietrza nigdy dość !
Lula - śmieszek kochany <3 :*
znalazłam chwilę dla siebie ...
i odkryłam świetną pęsetę La Rosa :
moje NOTD :
zapomniałabym,wygrana przyszła róż z MAC-ka odcień : modern mandarin :)
piękny,pigmentacja i kolor na początku mnie przeraziły,na twarzy jednak prezentuje się świetnie !
Pozdrawiam :)
3 majcie się cieplutko :*
XoXo Wasza Gonia  

21 komentarzy:

  1. Super zdjęcia. Bardzo fajna rodzinka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie są te Twoje pociechy :)
    a torciki wyglądają na przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym chciała takiego osobistego baristę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie podsumowania tygodnia. Cureczka ci rośnie w oczach. Torty Rafałka mnie użekły.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz swietne dzieciaki :) i słodkiego psiaka :))

    OdpowiedzUsuń
  6. ale słodkości <3 zachęciłaś mnie do zrobienia jajecznicy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ cudowne torty!:) A piesek przesłodki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodkie dzieciaczki :) Piękne dłonie, paznokcie i lakier :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jej dziękuję :) a raczej dziękujemy i pozdrawiamy :D

      Usuń
  9. Bez kawy i kaloszy nie ma nawet co mówić o jesieni :D
    Super zdjęcia i dzieciaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja właśnie piję kawusię :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny psiak! Super są takie mixy zdjęciowe;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajna notka, lubię takie oglądać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...