Obserwatorzy

poniedziałek, 26 stycznia 2015

17 tydzień w zdjęciach - by margaritkaaa blog

Witajcie kochani :)
Dziś z lekkim opóźnieniem laptop mi nie działa,telefonem dłuższych postów nie da się bezdepresyjnie napisać więc siłą rzeczy będzie krótko i na temat,zapraszam :)
Koniec remontu kuchni i słodycz na rozpoczęcie dnia - relaks!
 Nowy kalendarz na nowy rok
 Lulka sprawdza wytrzymałość zlewu ;)
 Mój skarb zajadajacy wypieki mamy :)
 Mąż wieczorami robi pizze
 Zdradziłam minti i ciut żałuję,choć krówki były znakomite
 Mój wymarzony kuchenny niezbędnik za 25 tylko w lidlu nie dowierzałam cenie
Pizza od męża :) pychotka
 Mamy pomysły na śniadania
 Próbowałam kawę z piankami a fuj...
 Karpaciątko...
 Kto lubi pomidorówke?  Podobno robię najlepszą :)
 Wspólne kolacje <3
 Wieczorem coś dla ciała i duszy...
 Zaczełam testowanie Bourjois 123
 Lepszego nie ma!
 Rysujemy laurki dla babć
 Dzieci mają pomysły,nie ma śniegu nie szkodzi stworzymy :)
 Nasza trójka w Starachowickim Heliosie na kinie kobiet
 Bileciki
 Konkursy
 Upominki
 Z kina...
 i od Justynki dziękujemy raz jeszcze :*
 Urodzinowe muffiny w sówki
 Tort urodzinowy naszego jubilata :)
 Rafałek z Wikusią
 Moje zębuszki małej mej wróżki :*
Kochani Zuza zmotywowała mnie do systematycznego pisania postów,stąd także moje pytanie,wolicie tak jak do tej pory tygodnie w zdjęciach czy podsumowanie całego miesiąca raz na początku każdego miesiąca?
Spokojnego tygodnia :)
Wasza Gonia ♥ 

7 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia :) Pizze uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mąż umiejący robić pizzę - skarb :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Karpatka też była u mnie ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  4. domowa pizza jest najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że będziesz testować mojego ulubieńca od Bourjois. Ciekawa jestem jak u Ciebie się spisze.Co do kawy z piankami- ja ją kocham- ale nie ze wszystkimi rodzajami pianek. Czasami trzeba trafić na te "swoje":)

    OdpowiedzUsuń
  6. tyle pyszności na zdjęciach :) Dzieciaki przesłodkie:) I mam identyczny kalendarz:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...