Obserwatorzy

czwartek, 18 czerwca 2015

33 tydzień w zdjęciach - by margaritkaaa blog

Zdecydowanie ten tydzień należał do ogrodu :) znalazłam doniczki idealne do powieszenia kwiatów.
Szalony Kiko biegał i sprawdzał każdą nowość
Moje ukochane niecierpki :)
Mąż na siłowni, dzieci śpią a ja objadam się słodkościami
Pyszne smaki od Chupa chups
Zakupy na szybko, podobno w tesco były prostownice za 30zł kupiłam, zawitałam także do Media Experta po lokówkę, wybrałam swą ulubioną markę Babyliss jednak nie do końca był to dobry wybór, lokówka kręci na grubość moich naturalnych włosów.
11 czerwca mineło osiem lat odkąd jesteśmy razem, piękny bukiet od drugiej połówki :*
Tworzymy, Laura wszystko nadzoruje :)
Upiekłam sernik z gotowca, nie sądziłam, że upiekę a jednak ! Ale jak gotowiec za 0,99 gr. to i warto było !
Laura z kochaną ciocią - nasza piękna i wszestronnie utalentowana Ula :*
Danie podpatrzone u cioci jak ja je uwielbiam <3
Pyszności :) serniczek i czekoladki i obiadek oczywiście jako pierwszy
W kuchni robi się tak gorąco, że często trzeba otwierać okna, kwiaty to lubią ja także - chyba przejdę na robienie ciast na zimno ;)
"Mamo pacz !" Taka jestem duża :*
My dwie
Kolejne pomysły mamy, karmnik zawieszony, psiak sprawdza czy ma dostęp do karmnika,
chyba doszedł do wniosku, że jednak odpuści.
Wieczorem w trójkę graliśmy w eurobiznes !
Niedzielny obiad, Laura już ma swe własne nakrycie do stołu.
I pyszne owoce z sokiem na deser - polecam
Jak Wam kochani minął tydzień ?
XoXo Wasza Gonia 

4 komentarze:

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...