Obserwatorzy

piątek, 12 czerwca 2015

Projekt denko luty, marzec, kwiecień, maj 2015r.

Nie zużywałam ostatnio aż tak wielu produktów jednak przez te cztery miesiące troszeczkę się uzbierało zapraszam więc na kolejny projekt denko.

Soraya - body diet 24!
Serum do ciała antycellulit i wyszczuplanie - z zapewnieniami producenta pokrywa się niewiele obietnic, nie jest to serum cud, ani nie zwalczy cellulitu ani także bez Waszego dodatkowego wysiłku nie wyszczupli. Polecić mogę sportowcom dla ujędrnienia ciała i dość dobrego nawilżenia, dla tzw.tapczanowców szkoda czasu.
Nie kupię ponownie.

Krem do biustu ujędrnianie i modelowanie - kremy do biustu testować lubię, zużywają się dość szybko bo i... mają na co. Dzięki temu wiem który kupię ponownie a który sobie odpuszczę. Ten niestety należy do tej drugiej grupy, nie modeluje, nawet optycznie nie unosi jak konkurent z Eveline, nawilża dobrze, jednak jest to złudzenie użytkownika po kolejnym umyciu skóra jest sucha. Za tą cenę wybrałabym coś innego.
Nie kupię ponownie.

Szampon do włosów Schauma Schwarzkopf - skusił mnie piękny misio i dobry skład.
Cena również przyjemna dla portfela, dobry nie tylko dla dzieci ale również do mycia pędzli.
Tak kupię ponownie.

Isana żel pod prysznic Winterdusche - wersja jeszcze zimowa z cudnym pingwinkiem.
Skuszona ceną i wielkim halo jeśli chodzi o ten produkt postanowiłam kupić, nie żałuję, fajnie było wypróbować niestety trochę wysuszał, ale za 2 zł warto było chociaż parę razy wypróbować.
Nie kupię ponownie.

Lilliputz żel do kąpieli do tworzenia pięknym mydlanych kulek - nasz syn go uwielbia, moim zdaniem za dużo cena i za szybkie zużycie, potrzebujemy go faktycznie bardzo dużo a efekt jest słaby.
Być może kupię ponownie - jednak będzie to decyzja tylko i wyłącznie naszej pociechy.

Kneipp bio-olejek do ciała - mini próbka, starcza jednak na parę razy - cieszę się, że mogłam wypróbować - teraz wiem, czego mam nie kupować.
Nie dość że nie natłuścił nawet co faktycznie jest nie spotykane w produktach olejkowych to dodatkowo wysuszył delikatnie po kąpieli utrzymał się parę minut po czym skóra była przesuszona i czekała na solidną porcję nawilżenia - zdecydowanie nie dla mnie.
Nie kupię.

Argan Oil - olejek arganowy do włosów - mój faworyt względem olejków arganowych innych firm.
Dobrze się go dozuje, jest poręczny, praktyczny i wydajny, do tego warto dodać zbawienne działanie dla moich włosów i piękny zapach, czego chcieć więcej ?
Tak kupię ponownie.

Eveline odżywka 8w1 total action - nie polubiliśmy się, jednak dobrze się sprawdzała jako baza pod lakiery od czasu do czasu - moja recenzja.
Nie kupię ponownie.

Szampon do włosów Gliss Kur do włosów suchych - ten był moim ulubieńcem jeszcze 2013 roku, niestety z czasem i z wieloma zużytymi opakowaniami bardzo wysuszył moje włosy a z częstotliwością używania zaczeło wypadać mi więcej włosów po kąpieli - odradzam więc.
Nie kupię ponownie.

Szampon do włosów Head's Shoulders z odżywką 2w1 wersja różowa - do zakupu go skłoniły mnie zachwalania Zuzy (pozdrawiam:)) niestety jest przeciętny, powrócę do wersji cytrynowej która solidnie oczyszcza :)
Nie kupię ponownie.

Suchy szampon Batiste wersja blush - miłośniczką szamponów Batiste jak wiecie nie jestem, może i świetnie działają jednak przy ciemnych włosach zostawiają biały proszek co ktoś inny w dobrym przypadku może uznać za łupież na naszej głowie, na blondynek myślę byłyby super, jedynym plusem to piękne zapachy i świetne rzucające się w oczy opakowania, osobiście jednak wolę mój tańszy zamiennik z Isany.
Nie kupię ponownie.

Mydło do rąk Linda lotos i aloes - tanie i dobre mydła, nie wysuszają a dobrze i szybko oczyszczają polecam.
Tak kupię ponownie.

Olejek łopianowy Green Pharmacy z czerwoną papryką stymulujący wzrost włosów - uwielbiam, dobra cena o dobre działanie jeden z pomocników dzięki któremu powstają nowe baby hair.
Tak kupię ponownie.

Ziaja orzeźwiający peeling do twarzy i ciała cytrusowy - zakupiony za grosze razem z żelem z tej serii - działanie takie jak i cena - przeciętne !
Nie kupię ponownie.

Odświeżająca pianka oczyszczająca Nivea cera normalna i mieszana - najlepsza ! - moja recenzja
Tak kupię ponownie.

Krem do twarzy i ciała Nivea - przez wiele lat uznawana za najlepszy, super działa niestety skład ma koszmarny - szkoda.
Nie kupię ponownie.

MaxFactor lasting performance 101 ivory beige - najlepszy ! Próbowałam i próbuję wiele jednak ten zawsze bezkonkurencyjnie wygrywa - moja recenzja.
Tak kupię ponownie.

Lirene City Matt jasny 203 - kiedyś mówiłam, że go więcej nie kupię, kupiłam, odżałowałam i zużyłam, powiedziałabym Wam po raz kolejny, że go nie kupię bo szkoda mi wydać ponad 20zł na coś co prawie nie działa, jednak nie powoduje wysypu... ale nie powiem bo gdyby jeszcze ostatnio opakowania nie były od dołu do góry uwalone podkładem to bym wzieła za 7zł nie wziąć to i szkoda.
Raczej nie kupię ponownie.

Płatki kosmetyczne Iseree Cotton Pads lidl - moje ulubione :) zawsze gdy jestem w lidlu robię zapas - są tanie i niezastąpione.
Tak kupię ponownie.

Próbki :
Krem Pharmaceris R - multikojący krem do twarzy - zużyłam dwie solidne próbki i chętnie przy okazji zakupię pełen produkt aby sprawdzić, czy jest równie dobry jak te maluchy.
Tak kupię.

Luxorya zielona oliwka - niestety tu już po pierwszym użyciu wiedziałam, że nie zostaniemy z sobą na długo, przetłuszcza mi wręcz cerę i powoduje wysyp nowych krostek.
Nie kupię.

Luxorya bursztyn&kawior - tu zużyłam całe trzy małe próbki i... jeszcze mi mało !
Nie sądziłam, że zostanę zwolenniczką kawioru na twarzy o wiele bardziej wolą go moje kubki smakowe ;) działa bardzo dobrze, szkoda że się tak szybko skończył chętnie bym go jeszcze wypróbowała na dłużej - wydaje się jednym z lepszych jak nie najlepszym kremem na rynku.
Być może kiedyś go więc zakupię gdy jeszcze nawiną mi się jego próbki, póki co cena mnie trochę od niego odciąga.
Być może kupię.

Zużyłam również parę próbek kremów Pharmaceris, niestety po dwóch opakowaniach różnicy między nimi nie zauważyłam.
Nie kupię.

Mary Kay mleczko 3w1 - miałam możliwość użyć go już po raz kolejny, efekt faktycznie widać po zastosowaniu o razu, bardzo lubię delikatną skórę i piękny zapach po użyciu, cena trochę duża, na pewno jednak kiedyś zakupię pełnowymiarowy produkt.
Tak kupię.

Biały jeleń hipoalergiczny żel&szampon 2w1 for men - mój mężczyzna nie używa próbek więc zużyłam ją ja - świetny zapach, dobre oczyszczanie, jednak produkt przelewa się przez palce dłoni co jest już mało praktyczne.
Nie kupię.

Kneipp radość życia pielęgnacyjny płyn pod prysznic - nie znoszę go, produkty firmy Kneipp chyba nie są moimi ulubionymi. Nie mój zapach, nie moja konsystencja, oczyszczanie jak dla mnie za słabe.
Nie kupię.

XoXo Wasza Gonia 

12 komentarzy:

  1. Ten podkład z Lirene bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam kilka pozycji i sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka rzeczy na pewno wypróbuję :)
    Ja odżywkę do paznokci z Eveline bardzo polubiłam. Ale każdy ma inną strukturę paznokcia, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę kupić zachwalaną piankę nivea:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam te kremy Soraya do modelowania ciała, ale myślę kogo nimi obdarować, bo jakoś w moc nie wierzę ich za bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Spore zużycia, moja mama używa tylko mydeł Linda i jest zadowolona. Mają spory wybór zapachów

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja lubię tę odżywkę z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję denka, ja lubiłam odżywkę 8 w 1 eveline.

    OdpowiedzUsuń
  10. Isana to moje ulubione żele, tanie i ładnie pachną :P a to, że szybko ich się zużywa, to dla mnie żadna wada, lubie dość często zmieniac zapachy żeli pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również bardzo lubię podkłady z Max Factor - są świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...