Obserwatorzy

czwartek, 2 lipca 2015

34,35 tydzień w zdjęciach - by margaritkaaa blog

Początek tygodnia był początkiem podróżowania
wieczorem mieliśmy czas na grilla
odkryłam pyszną kiełbasę z chrzanem, byłam sceptycznie do niej nastawiona jak widać nie słusznie
pinterest i kwiaty idealne na nim znalezione
Lidl i piękne pościele, poszłam w południe już nie było :(
Kostki lodu z miętą i sokiem - orzeźwienie w sam raz na lato
ostatnio ulubiony twaróg z ogórkiem i koperkiem
Pinterest jest również inspiracją dla tatuażysty, piękny wilk
kopytka
szybkie zakupy w pepco
z tych składników stworzyłam piankowy tort dla maluchów
królewna <3
a z rana kawa i plewienie ogrodu
nasze truskawki
i lody które trzeba było zjeść przed rozmrożeniem zamrażalnika, przerobione na shake :)
pyszny i skuteczny deser, uwielbiam połączenie owoców i galaretki do tego pyszne smoothie
kolejny grill w ogrodzie
krupnik z dużą ilością pietruchy - na zdrowie 
a na drugie kasza z sosem i bananowa mleczna rozpusta
nowy domek dla suchych, czystych pędzli
gyros jak ja Cię uwielbiam !
kotleciki, ziemniaczki i koper z ogrodu,przepis na kotlety dodałam wczoraj korzystajcie bo warto ja dziś również robię je na obiad
przypomniały mi się lata szkolne :)
w sobotę mąż zaczął tworzyć nasze miejsce w drugim ogrodzie
a ja się objadałam truskawkami
niedziela standardowo należy do rodziny
pozdrawiam :)
XoXo Wasza Gonia 

6 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...