Obserwatorzy

niedziela, 3 stycznia 2016

Podsumowanie grudnia 2015r.

Witajcie w nowym 2016 roku :)
Grudzień minął mi w zaskakująco szybkim tempie, jednak był to również jeden z lepszych ostatnimi czasy miesięcy, druga połówka wróciła i cały Lewandowski skład był w komplecie.
Święta były więc bardzo rodzinne, tym bardziej miło spędzone, że jeszcze w naszym własnym mieszkanku. Ten rok będzie rokiem zmian, rokiem rozpędu i rokiem szukania swego miejsca, będzie rokiem nieznanym zdecydowanie, mam jednak nadzieję, że pozytywnym i rodzinnym.
Dziś zapraszam Was na fotograficzne podsumowanie grudnia.


Grudzień, grudzień ah ten grudzień :)

 Mikołajki w domu
Mały relaks
 Tworzymy pierniki na choinkę - nie doczekały ;)
 Minionki
Mój młody artysta tworzy ozdoby do lampek
Laura Laurę oglądać uwielbia
Jak co roku Panowie kończą ubieranie choinki
 Rodzinka w komplecie
 Znacie duet bardziej idealny ?
 Pakowanie prezentów i słodka naklejka z gym hero
 W tym roku wystawne święta sobie odpuściliśmy, znaczy zrobiliśmy co nieco, a resztę po prostu kupiliśmy, w czasie gdy większość społeczeństwa szykowała wszystko na święta my dobrze się bawiliśmy :)
 Taka niespodzianka od drugiej połówki - kocham Cię :*
 Jeśli już o niespodziankach wspomniałam
 Wieczór razem
Prezentowo - a niby nas tylko czwórka
 Na świątecznym stole się nie zmieściło
 Świąteczny kącik kartkowy, w tym roku wszystkie przysłane się nie zmieściły
 Taka radość :)
 Popołudniowy sylwestrowy deser
 I wieczór spędzony przy pysznej sałatce zrobionej przez męża, przy moich słodkich ciastach a teraz to spalić trzeba !

Kochani życzymy Wam słodkiego, miłego i rodzinnego 2016 !
XoXo Wasza Gonia 

12 komentarzy:

  1. Kochana strasznie spodobały mi się zasłony mega pięknie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupione już spory czas temu na naszym targu za wcale nie tak duże pieniążki :)

      Usuń
  2. Grudzień to piękny miesiąc na zdjęcia :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudowne, spontaniczne zdjęcia. Pozdrawiam . Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, również pozdrawiamy i obserwujemy :)

      Usuń
  4. Masa prezentów, świetnie :) i popieram minimalizm w szykowaniu, choinka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego DOBREGO w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam waszą rodzinkę:) Gosia może kanał na YT z vlogami założysz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy pięknie i pozdrawiamy :) kanał na YT być może kiedyś będzie,jak nauczę się obrabiać filmy, ale to już nie w PL raczej :) choć nadal mam wrażenie, że mnie się milej czyta a niżeli słucha :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...