Obserwatorzy

niedziela, 21 lutego 2016

Sposób na relax - mandala

Aktualnie jest jeden wielki szał na kolorowanki dla dorosłych, takie super trudne, relaksacyjne.Które średnio działają, bo jak człowieka ma ochotę szlag trafić to trawi, czy to z nimi czy bez.
Nie mniej jednak zajmują czas, więc może ktoś pod wpływem tego czasu, i bazgrania do woli okiełzna złe emocje, a przynajmniej spróbuje.
Ja oczywiście wszystkie kolorowanki tego typu uwielbiam, chociaż przyznam, że zawsze pare razy zastanawiam się co z sobą połączyć, aby było idealnie.
Zdecydowanie również najbardziej lubię oglądać czyjeś dzieła końcowe, bo niejednokrotnie widać jak dużo serca włożone zostało w dzieło.
Po kolorowankach typu ogrody, zwierzęta, kwiaty przyszedł czas na mandale.
Mandala to rysunek na planie koła, technika plastyczna stosowana w pracy zarówno z dziećmi, jak i dorosłymi. Mandala wywodzi się z tradycji hinduskiej, a jej nazwa oznacza "koło życia, cały świat, święty krąg". Koło uważane jest za symbol harmonii i doskonałości.
Podstawowa forma mandali składa się z okręgu z wpisanymi weń kwadratami o bokach zorientowanych według stron świata.
Ja osobiście najbardziej lubię właśnie mandale, które rozbudzają kreatywność, bądźmy szczerzy trzeba wszystko przemyśleć i być zorientowanym na wszystkie strony aby dobrać swoim zdaniem wzór idealny. Mandale chyba najbardziej pomagają mi się zrelaksować i wyciszyć - niekiedy :)
Wybrałam dla siebie taką z dodatkowym bonusem - inspirowane sentencjami zen.


A Wy co myślicie o takiej formie relaksu ?
XoXo Wasza Gonia 

4 komentarze:

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...