Obserwatorzy

czwartek, 9 marca 2017

Dzień kobiet 2017 + recenzja Mariza Brilliant 7696

Dzień dobry kochane Panie :)
mam nadzieję, że dzisiejszy dzień będzie dla Was równie wyjątkowy jak wczorajszy dzień kobiet.
Życzę Wam samych pięknych dni i spełnienia siebie samej bo to jest równie ważne, nie tylko od święta ale każdego dnia w roku, dbajcie o siebie same bo same wiemy co dla nas jest najlepsze !


Wczorajszy dzień minął mi strasznie szybko, ale dziś mam czas na ciepłą kawę i odrobinę relaksu.
Jako dwie kobiety w rodzinie byłyśmy wyjątkowo rozpieszczane, tablet dostałam od męża już wcześniej więc niczego już się nie spodziewałam, a później było jeszcze milej, zostałyśmy obdarowane kwiatami, słodyczami i cudowną kartką z pięknym sercem od mojego super syna.



Przygotowałam również dla Was recenzję lakieru do paznokci z Marizy, nie wiem jak Wy, ale ja w czasach mody tylko i wyłącznie na hybrydy lubię czasem sama wybrać kolor dla siebie chociaż na te 2-3 dni - wiadomo kobieta zmienną jest.

Mariza Brilliant - lakier do paznokci z iskrzącymi drobinkami.
Przedstawiam Wam nr. 7696.


Lakier oprócz ponadczasowego koloru, ma również świetną konsystencję, idealny pędzelek, dzięki któremu lakier rozprowadza się równo i nie pozostawia smug, łatwo dobrać odpowiednią ilość lakieru, i już przy jednej warstwie jest dobrze widoczny i pięknie się iskrzy, jest to bardzo dobrze zmielony brokat, który równie łatwo się zmywa - a problemu ze zmywaniem lakierów brokatowych wręcz nie znoszę - dlatego bardzo się cieszę, że natrafiłam na marizę brilliant.
Jedyny minus to średnia jakość wytrzymania na paznokciach, u mnie zwykłe lakiery utrzymują się dość długo, tutaj muszę nałożyć solidną ilość top coat-u by całość wytrzymała 3 dni.

Jedna warstwa :

Dwie warstwy :

Moja ocena : 4+

Jak Wam podoba się efekt marizy brilliant ?
XoXo Wasza Gonia 

3 komentarze:

  1. piękne paznokcie, tablet to super prezent, ja dostałam tylko czekolady i kwiaty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekolady i kwiaty są również super prezentem tak na prawdę liczy się pamięć i to jak się spędzi ten chociaż chociaż jeden bardziej wyjątkowo,razem, bez codziennego pośpiechu z takim zatrzymaniem i po prostu wspólną obecnością. Największym darem jaki my możemy ofiarować drugiej osobie jest wspólnie spędzony czas. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Lakier jest przepiękny ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...